printlogo


کد خبر: 152619تاریخ: 1394/11/6 00:00
کوتاه و گویا

  یاسر شاهسواری، دبیر جشنواره مردمی
«ره‌آورد» از برگزاری این جشنواره در باغ‌موزه قصر، همزمان با دهه فجر و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور برای عموم مردم خبر داد.
  سردار محسن انصاری، قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در پنجمین همایش علمی و توجیهی رؤسای ادارات هاتف سراسر کشور با تأکید بر ضرورت احیای هاتف به‌منظور ارتقای رضایتمندی ایثارگران، گفت: فلسفه هاتف، حداکثرسازی ارتباط با ایثارگران با حداقل تماس حضوری در سازمان است.
  سعدالله عیسی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ از ثبت بیش از
79 هزار اثر در سومین جشنواره مشکات خبر داد.
  جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با دانشگاه فرهنگیان با حضور حجت‌الاسلام فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، مهرمحمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان و حجت‌الاسلام دادگر رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان برگزار شد و تفاهمنامه همکاری‌های مشترک بین ستاد و دانشگاه فرهنگیان به امضای طرفین رسید.
  دومین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاونان و نمایندگان 20 دستگاه عضو و با سخنان حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی دبیر شورایعالی فرهنگ ایثار و شهادت در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.
  به گفته حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، چهارمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ایام دهه فجر در 3 هزار و 500 مدرسه برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0050 sec