printlogo


کد خبر: 152630تاریخ: 1394/11/6 00:00
اخبار

خادم:
مجروح جنگی را بیرون ببرید!
رسول خادم به حدی در تمرینات به‌صورت جدی بر نحوه کار شاگردانش نظارت دارد و سخت‌ترین تمرینات را برای آنها در نظر می‌گیرد که پس از پایان تمرین کشتی‌گیران دیگر نایی برای بلند شدن از زمین ندارند. به گزارش ایسنا، آزادکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی که با هدف کسب موفقیت در رقابت‌های المپیک روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، این روزها زیر نظر کادر فنی تیم‌ملی خود را برای حضور در تورنمنت فرانسه و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند. مهم‌ترین نکته‌ای که در بدو ورود به خانه کشتی از ذهن هر فردی خطور می‌کند، جدیت بسیار زیاد کادر فنی و در رأس آنها رسول خادم در تمرینات است؛ تمریناتی که در آن هیچکدام از آزادکاران چه شاخص و غیرشاخص نمی‌توانند از زیر فشار آن شانه خالی کنند. تمریناتی که کمتر از مبارزه رسمی و یک جنگ تمام عیار نیست. آزادکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی یکی از روزهای سخت و نفسگیر خود را پشت سر گذاشتند. در این تمرین آزادکارانی که قرار است به تورنمنت فرانسه اعزام شوند در 2 گروه با حریفان خود به یک مبارزه نفسگیر و جدی پرداختند و در سوی دیگر خانه کشتی نیز نفراتی که قرار است به مسابقات آسیایی اعزام شوند به همراه جوانان آزادکار به مبارزه پرداختند. در جریان این تمرین در یکی از تشک‌ها کمیل قاسمی سنگین‌وزن تیم‌ملی که خود را برای حضور در تورنمنت فرانسه و پس از آن نیز مسابقه کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند مقابل پوریا رحمانی در حال مبارزه بود که ناگهان فریاد رحمانی به هوا بلند شد و روی تشک افتاد و مچ پایش را گرفت؛ فریادی که باعث شد تمام نگاه‌ها به آن سمت معطوف شود و برای لحظات کوتاهی آزادکاران دست از کار بکشند. اما خادم که به گفته خود شاگردانش را برای حضور در یک جنگ تمام عیار به نام المپیک آماده می‌کند، خیلی زود با یک فریاد بلند شاگردان خود را به ادامه مبارزه و تمرکز بر روی کار خود فراخواند و به تیم پزشکی گفت: «این مجروح جنگی را بیرون ببرید!»

توقف همشهریان مادریدی
به سود بارسلونا
رئال مادرید با زیدان بعد از 2 بازی طعم تساوی را چشید و در خانه بتیس با تساوی یک - یک متوقف شد. اتلتیکومادرید نیز در خانه به تساوی رسید. یکشنبه‌شب در ادامه مسابقات هفته بیست‌ویکم لالیگا، رئال‌مادرید میهمان رئال‌بتیس بود که در پایان با تساوی
یک - یک مقابل حریف خود متوقف شد. در ابتدا بتیس در دقیقه 7 توسط آلوارو سیژدو از حریف خود پیش افتاد اما در دقیقه 71 کریم بنزما توانست گل تساوی بخش رئال‌مادرید را به ثمر برساند. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید. در ادامه تلاش‌های بسیار تیم میهمان نتیجه نداد تا زیدان نخستین تساوی خود را تجربه کند و باز هم فاصله با صدر جدول افزایش یابد. رئال‌مادرید با این تساوی 44 امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول باقی ماند و از آن سو رئال‌بتیس نیز با 22 امتیاز به جایگاه سیزدهم جدول صعود کرد. همچنین اتلتیکومادرید با تساوی مقابل سویا موفق به پس گرفتن صدر جدول از بارسلونا نشد. بازی اتلتیکومادرید و سویا در ویسنته کالدرون پیگیری شد و 2 تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این بازی ویتولو از سویا در دقیقه 62 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا تیم میهمان تقریبا 30 دقیقه پایانی را 10 نفره ادامه دهد. با این تساوی اما اتلتیکو نتواست صدر جدول را از بارسلونا پس بگیرد. به این ترتیب با توقف 2 تیم مادریدی بهترین شرایط برای بارسلونا در صدر جدول ایجاد شد.

گزارش فساد در فوتبال در مجلس قرائت شد
گزارش عملکرد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با موضوع فساد در فوتبال، در جلسه علنی  مجلس قرائت شد. در جلسه علنی دیروز دوشنبه  مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان و به طور مشخص فدراسیون فوتبال با موضوع فساد در فوتبال قرائت شد. این گزارش که در ۷۰ صفحه تنظیم شده است به بیان برخی مشکلات ساختاری، مفاسد و زد و بندهای موجود در مدیریت فوتبال کشور که منجر به مفاسد اقتصادی یا حواشی رفتاری دیگر شده است، می‌پردازد. مصطفی افضلی‌فرد، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس پیش از قرائت این گزارش گفت: همکاران ما در کمیسیون اصل 90 از اعضای ثابت و غیرثابت و رؤسای کمیته‌های تخصصی، زحمات زیادی برای تدوین این گزارش متحمل شدند.
 


Page Generated in 0/0050 sec