printlogo


کد خبر: 152636تاریخ: 1394/11/6 00:00
سلام وطن

 درباره میدان گازی فرزاد A که مشترک با کشور عربستان است لطفا تحقیق کنید. در دولت جدید فعالیت‌های این میدان متوقف شده و عربستان تا یک ماه آینده بهره‌برداری از این میدان را شروع می‌کند و بزودی شاهد مهاجرت وحشتناک گاز به سمت عربستان خواهیم بود. متاسفانه شرکت نفت فلات قاره فعالیت‌های اکتشافی این میدان را متوقف کرده است!
51*****0912
 لطفا خبر اعتراض دانشجویان پیام نور سراسر کشور نسبت به پرداخت زودهنگام شهریه را منتشر کنید.
306****0916
 از شورای نگهبان می‌خواهم در خصوص رد صلاحیت شدگان به هیچ عنوان تسلیم خواسته‌های زیاده‌خواهانه افراد و جریانات سیاسی نشود و قانون را اجرا کند.
پرهیزکار
 امام خمینی(ره) درباره مواجهه برخی با شورای محترم نگهبان فرمودند: «هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذاست، مضر است، یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسدفی‌الارض باید قرار گیرد.» امروز مردم باید ببینند چه کسانی درباره شورای نگهبان موضع می‌گیرند تا آنها را بشناسند.
سالاری از قم
 می‌خواستم از رئیس‌جمهور بپرسم آیا دزدان و مفسدان اخلاقی و افرادی که به‌عنوان مفسد رد صلاحیت شدند را یک طیف از مردم می‌دانند که می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های عالی نظام دخالت داشته باشند که در سخنرانی می‌فرمایند نباید فقط یک طیف به مجلس وارد شوند؟ از شخصیتی مثل ایشان بعید است این‌طور طیف‌بندی.
حشمتی
 از مسؤولان فرهنگی شهرداری تهران درخواست دارم تصویر بزرگ تسلیم ملوانان آمریکایی در خلیج‌فارس را در معابر اطراف سفارت عربستان و حافظان منافع آمریکا نصب کنند تا عبرت‌شان شود.
شهروزی
 


Page Generated in 0/0055 sec