printlogo


کد خبر: 152681تاریخ: 1394/11/7 00:00
رهبر انقلاب در پیامی به بیست‌و‌چهارمین اجلاس سراسری نماز اعلام کردند
همه دستگاه‌ها عظمت مسأله نماز را دریابند
ترویج نماز یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است

گروه اجتماعی:  رهبر حکیم انقلاب در پیامی به اجلاس سراسری نماز، تاکید کردند: توقع و انتظار اینجانب آن است که همه بویژه مسؤولان دستگاه‌ها و دارندگان امکانات مادی، معنوی و مدیریتی، عظمت این مساله را به درستی دریابند و گام در راه عمل نهند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر حکیم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست‌وچهارمین اجلاس سراسری نماز، با تأکید بر ضرورت احساس مسؤولیت همگانی درباره «ترویج نماز»، همگان بویژه مسؤولان دستگاه‌ها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت این مساله و برداشتن گام‌های عملی در این راه فراخواندند.
متن پیام رهبر حکیم انقلاب اسلامی که روزگذشته در بیست‌وچهارمین اجلاس سراسری نماز از سوی آیت‌الله عابدینی، نماینده‌ ولی فقیه و امام‌جمعه‌ قزوین قرائت شد به این شرح است:
خداوند علیم و قدیر را سپاسگزارم که تلاش شما دست‌اندرکاران محترم این اجلاس مهم و بیش از همه عالم بزرگوار و مجاهد جناب حجت‌الاسلام آقای قرائتی در بخش‌های اساسی و مؤثری به بار نشسته و کارهای مفیدی در ترویج فریضه بزرگ و بی‌بدیل نماز انجام گرفته است.
با این همه، ظرفیت و میدان کار و نیز نیاز و عطش جامعه اسلامی برای رسیدن به نقطه مطلوب، بسیار بیش از واقعیت‌های کنونی در این باره است. در پیام سال گذشته گوشه‌ا‌ی از این فضای خالی و تلاش پذیر، نشان داده شده است.
سخن امروز من تأکید بر احساس مسؤولیت همگانی است.
توقع و انتظار این جانب آن است که همه بویژه مسؤولان دستگاه‌ها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی، عظمت این مساله را بدرستی دریابند و گام در راه عمل نهند.
همه بدانند که یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کاستن آسیب‌های اجتماعی، ترویج نماز است. به اینکه حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور، در نماز سهل‌انگاری نکند همت گمارید. این یکی از بهترین راه‌ها برای سلامت معنوی و روحی مردم ما و جامعه ما است.
به اینکه همگان فرا بگیرند و عادت کنند که نماز را با خشوع و حضور قلب به جا آورند، همت گمارید.
اینها همه کارهای ممکنی است که با عزم راسخ و کار مداوم شما دست‌اندرکاران، محقق خواهد شد، ان‌شاءالله.


Page Generated in 0/0068 sec