printlogo


کد خبر: 152689تاریخ: 1394/11/7 00:00
کوتاه و گویا

  جواد میرزاقلی، شهردار منطقه ۱۶ در نشستی با شهرداران مدارس، طرح شهردار مدرسه را گامی مؤثر در راستای تقویت روحیه مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های شهری و آمادگی آنها برای پذیرفتن مسؤولیت و خدمت به شهروندان در آینده عنوان کرد.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش مسؤولان روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور بر ضرورت فعالیت روابط عمومی‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
   اجرای نمایش «پیکر زن همچون میدان نبرد در جنگ بوسنی» نوشته ماتئی ویسنی‌یک، به کارگردانی پانته‌آ میرفصیحی از جمله آثار پذیرفته شده در بخش مرور سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در باغ‌موزه قصر آغاز شد. گفتنی است این نمایش تا 9 بهمن‌ماه همه روزه ساعت 17:30 در ساختمان موزه زندان سیاسی  باغ‌موزه قصر اجرا می‌شود.
  سیدمنصور رایگانی، رئیس انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره سالانه طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز با اشاره به اینکه در حال حاضر به 2 هزار و500 تخت بستری توانبخشی در کشور نیاز داریم، گفت: این درحالی است که کمتر از ۲۰ تخت توانبخشی مطلوب در کشور وجود دارد.
  محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در بازدید از ایستگاه‌های متروی شهید بهشتی و هفت‌تیر حجم فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهر تهران را پایین دانست و از ارتقای ساختار سازمانی فرهنگسرای مترو به مدیریت سازمان فرهنگی - هنری مترو خبر داد.


Page Generated in 0/0067 sec