printlogo


کد خبر: 152694تاریخ: 1394/11/7 00:00
اخبار

دیدار با رهبری بهترین پاداش
برای ما بود
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: دیدار با مقام معظم رهبری و تفقد ایشان بهترین پاداشی بود که به پاسداران عملیات دستگیری تفنگداران آمریکایی در جزیره فارسی اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، سردار علی رزمجو در جمع پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به دیدار پاسدارانی که ۱۰ تفنگدار آمریکایی را در جزیره فارسی دستگیر کرده بودند با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: از این دیدار بسیار خوشحال و مسرور شدیم و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بود. وی افزود: دیدار با مقام معظم رهبری و تفقد ایشان بهترین پاداشی بود که به پاسداران عملیات دستگیری تفنگداران آمریکایی در جزیره فارسی اهدا شد. فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در عرصه خلیج‌فارس اظهار داشت: دستگیری تفنگداران آمریکایی نشان اقتدار و عزت نیروهای مسلح و پاسداران ایران اسلامی بود. رزمجو تصریح کرد: روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری مهم‌ترین مؤلفه در تقابل‌ها و عامل تعیین‌کننده در اقتدار نیروهای مسلح است. وی بیان کرد: پاسداران ما با بنیه معنوی و تبعیت از مقام معظم رهبری در اقتدار کامل به سر می‎برند.

شرکت 30 هزار بسیجی شیعه  و سنی در رزمایش شهید محمدزاده
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ هزار نفر بسیجی شیعه و سنی در رزمایش سردار شهید محمد‌زاده در سیستان و بلوچستان شرکت کردند. سردار حسین معروفی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: رزمایش بزرگ سردار شهید محمد‌زاده با حضور 117گردان (70 گردان بیت‌المقدس، 19 گردان امام حسین(ع)، 6 گردان امام علی(ع) و 22 گردان کوثر خواهران) و در مجموع 30 هزار بسیجی خواهر و برادر با موفقیت اجرا شد. فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نخستین روز رزمایش با حضور نیروهای وظیفه و پاسدار در منطقه عمومی ایرانشهر برگزار شد و در روز دوم یعنی 4 بهمن تعداد 95گردان از سراسر استان - گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی(ع) و امام حسین(ع)- فراخوان شدند و در 120 اردوگاه شهرستان‌ها حضور یافتند و آموزش‌های تاکتیکی را فرا گرفتند و در روز سوم همایش تعداد 22 گردان خواهران بسیجی که درصد بیشتر آنها اهل سنت بودند در سراسر استان ماموریت خود را در این رزمایش آغاز کردند.

آیت‌الله حائری‌شیرازی
در لیست جامعه مدرسین در تهران
آیت‌الله حائری‌شیرازی برای انتخابات خبرگان در لیست جامعه مدرسین از حوزه انتخابیه تهران قرار گرفت. به گزارش فارس، آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی برای انتخابات خبرگان در لیست جامعه مدرسین در تهران قرار گرفت. آیت‌الله حائری‌شیرازی عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری است. با توجه به تاکید و پیشنهاد جامعه مدرسین برای حضور وی در انتخابات خبرگان، آیت‌الله حائری‌شیرازی انصراف خود را روز گذشته تقدیم وزارت کشور نکرد.

اعتراف کمالی به لمپنی مرعشی
عضو شاخص شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اعلام کرد به اندازه کافی کاندیدای اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده برای حضور در لیست اصلاح‌طلبان وجود دارد. به گزارش تسنیم، حسین کمالی گفت: ردصلاحیت اکثر اصلاح‌طلبان به این معنا نیست که ما نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور برای بستن لیست نداریم. در یک جمع چند هزار نفری تعدادی اصلاح‌طلب برای بستن لیست پیدا می‌شود. بسیاری از اینها شناخته‌شده نیستند. وی به یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب گفته است: اینکه ما این افراد را نمی‌شناسیم دلیل بر این نیست که اصلاح‌طلب نیستند. کمالی می‌افزاید: اصلاح‌طلبی محدود به کسانی که ردصلاحیت شده‌اند، نیست. تعداد زیادی اصلاح‌طلب در مناطق مختلف حضور دارند. ما از آنها دعوت کردیم در صحنه حضور پیدا کنند و از آنها برای شکل دادن به لیست استفاده می‌کنیم. لیستی که تهیه می‌شود لیستی از اصلاح‌طلبان خواهد بود و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد. پیش‌تر حسین مرعشی، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفته بود تنها 30 اصلاح‌طلب در کل کشور تایید صلاحیت شده‌اند!


Page Generated in 0/0320 sec