printlogo


کد خبر: 152723تاریخ: 1394/11/7 00:00
سلام وطن

  به وسیله یکى از دوستان مطلع شدم حوالى منطقه تپه شهدای گمنام دورود-لرستان، عده‌اى زمین‌هاى اطراف آنجا را تصاحب کرده و در حال قطع درختان کهن بلوط و تخریب جنگل «سرمایه ملى» هستند و گویا قصد احداث اقامتگاه و هتل و... دارند. باتوجه به نهى اکید امام خامنه‌اى از زمین‌خوارى و کوه‌خوارى، شایسته است همه در حد توان از این اقدام جلوگیرى کنیم، لطف بفرمایید و پیگیرى کنید.
054****0916
   از رئیس‌جمهور انتظار داریم به دریابانان سپاه که توانستند دشمن را در خلیج‌فارس به زانو دربیاورند نشان لیاقت اعطا کند.
ثباتی
 چطور می‌شود کسی که به نوعی لیدر جریان فتنه است برای مجلس خبرگان تایید صلاحیت شود؟ با عقل سازگار نیست!
شاهرودی
   سوالی دارم از مسؤولان وزارت راه که در حال امضای قراردادهای بیش از 100 هواپیما برای ورود به ایران هستند. آیا با شرکت‌هایی قرارداد می‌بندند که ضمانت گارانتی و تامین خدمات پس از فروش هم دارد یا چند سال بعد به بهانه تحریم دیگر دست ایران را در پوست گردو می‌گذارند و سودشان را از ایران برده‌اند؟ همچون کاری که پژو با ایران کرد؟
ساعتچی
   آنهایی که از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شدند باید اخلاق انتخابات و بزرگمردی را از آیت‌الله صدیقی بیاموزند وقتی که صلاحیت‌شان در خبرگان رد شد راضی به رضای خدا بودند و چیزی جز شکر نداشتند.
قادری
   سریال در حاشیه 2 که آقای مدیری ساخته و در سیما پخش می‌شود کیفیت طنزهای پیشین را ندارد. ‌ای کاش در روند آن تجدید نظر می‌شد.
صادق‌نیا
   ای کاش مسؤولان فدراسیون فوتبال یک مربی سرشناس و حاذق را برای تیم‌ملی امید انتخاب کنند تا بازیکن‌سازی شود، هم برای تیم‌ملی بزرگسالان هم باشگاه‌ها.
قدرت‌الله صمدی


Page Generated in 0/0067 sec