printlogo


کد خبر: 152748تاریخ: 1394/11/8 00:00
اخبار

سومین بانوی تیرانداز المپیکی شد
گلنوش سبقت‌اللهی توانست در تپانچه بادی 10 متر بانوان به سهمیه المپیک ریو دست پیدا کند. آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی به میزبانی هند آغاز شده است. مرحله مقدماتی رشته تپانچه 10 متر بانوان با حضور 45 ورزشکار پیگیری شد که در نهایت گلنوش سبقت‌اللهی توانست سهمیه المپیک این بخش را از آن خود کند. سبقت‌اللهی با امتیاز 2/127 در فینال در مکان چهارم ایستاد و با این نتیجه سومین سهمیه المپیک را برای ایران کسب کرد. پیش از این نجمه خدمتی و الهه احمدی 2 سهمیه برای ایران کسب کرده‌اند. الهام هریجانی که امید زیادی به او وجود داشت، در این مسابقات هشتم شد. هانیه رستمیان با قرار گرفتن در جایگاه دهم آسیا به کار خود پایان و رکورد جوانان کشور را ارتقا داد.

پورعلی‌گنجی همبازی جدید ژاوی
مرتضی پورعلی‌گنجی با امضای قرارداد رسمی به باشگاه السد قطر پیوست. مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش فصل گذشته تیم تیانجین چین با امضای قراردادی رسمی به مدت 2 سال به تیم السد قطر پیوست. پورعلی‌گنجی پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی باشگاه السد قطر به طور رسمی همبازی ژاوی بازیکن مطرح اسپانیا شد. قرارداد پورعلی‌گنجی با السد تا پایان فصل آتی اعتبار خواهد داشت. او با پیراهن شماره 5 برای السد بازی خواهد کرد.

پولادی بازداشت نمی‌شود
رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: اینکه گفته می‌شود مهرداد پولادی با بازگشت به کشور بازداشت می‌شود به هیچ وجه درست نیست. رقابت‌های قهرمانی آمادگی جسمانی نیروهای مسلح به میزبانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد که سردار مهرعلی باران‌چشمه در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها حضور داشت. او در پایان این مسابقات در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. خبرنگاری از باران‌چشمه درباره وضعیت مهرداد پولادی سوال کرد که او پاسخ داد: خانواده پولادی به ما اعلام کردند مهرداد با به پایان رسیدن قراردادش به کشور بازمی‌گردد و وضعیت سربازی‌اش را مشخص می‌کند. حقیقتا او نیز مثل افرادی است که غیبت کرده‌اند. حرف‌هایی زده‌اند که اگر بازگردد بازداشت می‌شود اما اینطور نیست. مگر ما صدها نفری که در کشور غیبت کرده‌اند را بازداشت کرده‌ایم؟ توصیه می‌کنم قراردادش که تمام شد به ایران بازگردد و وضعیت سربازی‌اش را مشخص کند. او همانند افرادی که کارت‌هایشان ابطال شد تعیین تکلیف می‌شود و فوتبالش را در تیم‌های نیروهای مسلح ادامه می‌دهد.

کودک هوادار مسی
در افغانستان پیدا شد
کودکی که با پلاستیک برای خود پیراهن مسی را درست کرده بود، در افغانستان پیدا شد. به نقل از ndtv، چندی پیش تصویری از یک کودک در فضای مجازی منتشر شد که با یک پلاستیک برای خودش پیراهن لیونل مسی در آرژانتین را درست کرده بود. بسیاری به این موضوع واکنش نشان دادند و حتی اعلام شد لیونل مسی هم ابراز تمایل کرده این کودک شناسایی شود. اکنون مشخص شده است این کودک، مرتضی احمدی نام دارد و اهل استان غزنی در افغانستان است. براساس اعلام BBC،‌ عظیم احمدی، عموی مرتضی که در استرالیا زندگی می‌کند، پس از پخش شدن عکس مرتضی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد این کودک، برادرزاده او است و در افغانستان زندگی می‌کند.

حمایت کاپلو از مورینیو
سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتبال روسیه تاکید کرد ژوزه مورینیو از آن دست مربیانی نیست که به باشگاهی برای برعهده گرفتن هدایت آن، نامه بنویسد. به نقل از فاکس اسپورت، رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از احتمال زیاد حضور مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد خبر داده و نوشتند سرمربی پیشین چلسی در نامه‌ای به سران یونایتد از آنها خواسته هدایت این تیم را به او بدهند. فابیو کاپلو در واکنش به این اتفاق گفت: چنین چیزی را به هیچ وجه قبول ندارم. مورینیو چنین کاری را انجام نخواهد داد. مدیر برنامه‌های او خورخه مندس است که از بهترین ایجنت‌های جهان است. او نیازی به این کار ندارد. او ادامه داد: ژوزه مورینیو هدایت منچستریونایتد را برعهده خواهد گرفت اما در صورتی که پیشنهاد مربیگری به او داده شود، در صورتی که با او تماس نگیرند، این انتقال صورت نخواهد گرفت. کاپلو که پیشینه مربیگری در رئال‌مادرید را هم دارد، تاکید کرد این احتمال وجود دارد که ژوزه مورینیو هدایت رئال مادرید را برعهده بگیرد و بار دیگر به این تیم بازگردد.


Page Generated in 0/0053 sec