printlogo


کد خبر: 152763تاریخ: 1394/11/8 00:00
سلام وطن

  اگر وزارت نفت قدری جسارت به‌ خرج می‌داد و به‌جای افزایش فروش نفت به سمت فروش گاز یا کالاهای استحصالی از نفت می‌رفت اکنون ضربه کاهش قیمت نفت را نمی‌خوردیم. به‌ نظر بنده باید اعلام کنیم که کاهش تولید نفت خواهیم داشت تا بازار نفت را تکان دهیم.
سلیمانی
  از مسؤولان دولت درخواست دارم به سیستان‌وبلوچستان و روستاهای آن سر بزنند تا با معنی فقر آشنا شوند، سفرهای خارجی آنها را از مردم خود دور کرده است. باید اینجا بیایند تا کمبودها را درک کنند. دولت قبل بیشتر به ما روستانشینان اهمیت می‌داد.
شیخ هادی
  یک بار بالاخره از رئیس‌جمهورمان جمله‌ای شنیدم که عزت‌آور بود و برای اولین‌بار نفس راحتی کشیدم که آقای روحانی در ایتالیا درباره رفتارهای عربستان موضع خوب گرفتند و گفتند ایران باید عذرخواهی کند یا عربستانی که مردم یمن را می‌کشد؟ هزاران حاجی را قربانی می‌کند؟‌ ای کاش این طور موضع‌گیری ادامه یابد.
سحرخیز
  معاون رئیس‌جمهور گفته‌اند که در 10 سال گذشته شغلی شکل نگرفته است. اولا باید گفت چشم شما روشن که در 2 سال و نیم آن مسؤولیت داشته‌اید و هیچ شغلی شکل نداده‌اید و دوما باید گفت پس جوانانی که طی این 10سال اخیر به سن اشتغال وارد شده‌اند و زن و بچه نیز دارند از کجا روزی در می‌آورند؟ بنده خودم در این چند سال صاحب شغل شده‌ام.
زبردست
  بیلبوردهای تبلیغاتی تهران و برخی تبلیغات تلویزیونی شده است پر از تبلیغ خودروی چینی؟ یعنی خودروساز داخلی اولا تضعیف می‌شود و ثانیا خودروی بی‌کیفیت خارجی جایگزین خودروهای روز دنیا می‌شود که هیچ‌کدام صحیح نیست.
یارمرادی


Page Generated in 0/0055 sec