printlogo


کد خبر: 152775تاریخ: 1394/11/8 00:00
سرخط خبر

 معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت گفت: درهای تجارت ایران به روی همه کشورها باز است و از همه کشورها می‌خواهیم ایران را شریک تجاری باثبات خود بدانند.
 علی‌مراد اکبری، معاون آب و خاک وزارت جهاد گفت: سالانه ۲۰ میلیارد مترمکعب از آب‌های کشور به صورت غیرمجاز غارت می‌شود و با کمال تاسف هیچ اقدام جدی برای جلوگیری از فعالیت عاملان چاه‌های غیرمجاز انجام نشده است.
 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به امضای تفاهمنامه با معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد گفت: تاکنون ۱۶ هزار میلیارد تومان وام ارزان‌قیمت برای مسکن روستایی پرداخت شده است.
 رئیس کنفدراسیون صادرات از صدور بخشنامه جدید گمرک برای حمایت از صادرات خبر داد و گفت: براساس این بخشنامه، کالاهایی که مشمول پرداخت عوارض یا مشوق صادراتی نیستند، از سوی صادرکننده ارزش‌گذاری می‌شود.
 جمیل علیزاده‌شایق، دبیر انجمن برنج با بیان اینکه تبلیغ برنج خارجی با اسامی ایرانی تخلف است، گفت: اگر سازمان‌های نظارتی به وظایف خود عمل کنند، بسیاری از این تخلفات رخ نمی‌دهد.
 ایران‌خودرو قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک با عمان امضا کرد.
 انجمن جهانی آهن و فولاد از کاهش تولید فولاد ایران در سال ۲۰۱۵ خبر داد و اعلام کرد، ایران با تولید بیش از ۱۶ میلیون تنی، چهاردهمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در این سال شناخته شده است.
 بابک هاشمی‌پور، رئیس کانون کاریابی‌ها و دفاتر مشاوره شغلی کشور با اشاره به واگذاری خدمات بیمه بیکاری به کاریابی‌ها از ۱۲ بهمن‌ماه امسال گفت: در راستای اجرای نرم‌افزار سابک تشکیل پرونده مراجع حل اختلاف تشخیص بیمه بیکاری به کاریابی‌ها واگذار خواهد شد.
 مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: طبق درخواست تولیدکنندگان داخلی تعرفه واردات کاغذ روزنامه از ۴ درصد به ۵ درصد افزایش یافت که برای تصویب نهایی به دولت رفت.
  شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن در سال 2015 با تولید 15/10 میلیون خودرو بار دیگر بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.
 وحید مرندی‌مقدم، معاون نظارت بر استاندارد سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: در بازرسی از 2333 آسانسور در دستگاه‌ها، نهادهای دولتی، بیمارستان‌ها و شهرداری‌ها تنها 11 آسانسور مورد تایید ما بود.
 مهر نوشت: براساس طرح تجهیز رایگان اصناف به صندوق‌های مکانیزه فروش، تامین، راه‌اندازی، نصب و تجهیز تا سقف ۵۰۰ هزار واحد صنفی تا پایان سال ۹۵ صورت می‌گیرد.
 


Page Generated in 0/0042 sec