printlogo


کد خبر: 152956تاریخ: 1394/11/12 00:00
فجر 37

برگزاری جشنواره بین‌المللی نورآرایی در دهه فجر
معاون خدمات شهری شهرداری تهران برنامه‌های شهرداری پایتخت در ایام دهه فجر را تشریح کرد. به گزارش «وطن امروز»، مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این باره گفت: امسال شهرداری تهران در فضای 25 هزار متر مربع و با بهره‌گیری از
400 سازه فرهنگی اقدام به اجرای تبلیغات فرهنگی دهه فجر کرده است. عبداللهی افزود: در راستای نورپردازی و آذین‌بندی شهر همزمان با ایام دهه فجر جشنواره بین‌المللی نورآرایی با
400 اثر داخلی و 60 اثر خارجی در سطح مناطق شهر تهران به اجرا در می‌آید به طوری که در سطح منطقه 12، 3 نقطه به عنوان محل نورآرایی تعیین شده است. به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، تزئین برج آزادی، تبلیغات ویژه عرشه پل‌های عابر پیاده، به پرواز درآوردن بادکنک در مراسم روز 22 بهمن‌ماه، به پرواز درآوردن بالن‌های تزئینی با شعار‌های انقلاب در میادین آزادی و انقلاب، نصب 13 دستگاه تلویزیون شهری در مسیر انقلاب تا آزادی، از دیگر اقداماتی است که شهرداری تهران در ایام دهه فجر به انجام می‌رساند.

برگزاری  جشن «ایران ما، انقلاب ما» در دهه فجر
براساس مصوبات ستاد برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، جشن‌های سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با 18برنامه سراسری و عنوان «ایران ما، انقلاب ما» در شهر تهران برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و رئیس ستاد برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، در نشست نهایی اعضای ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه از ۱۲ بهمن برنامه‌ها آغاز می‌شود، افزود:
۸ ایستگاه شادی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، 12 و 13 بهمن در ۸ نقطه پرتردد پایتخت از جمله فرودگاه مهرآباد، میدان خراسان، میدان امام حسین(ع)، زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج)، میدان انقلاب، میدان صادقیه، میدان صنعت، میدان تجریش و میدان ولیعصر(عج) از ۹ صبح تا اذان مغرب برپا خواهد شد.


Page Generated in 0/0062 sec