printlogo


کد خبر: 152965تاریخ: 1394/11/12 00:00
سرخط خبر

 مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسب و کارهای نوپای فاوا با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران برای حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فناوری اطلاعات افتتاح شد.
 سنگاپور در واکنش به اجرایی شدن توافق هسته‌ای، ممنوعیت انجام معاملات تجاری با ایران را لغو کرد.
  تسنیم نوشت: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر ۱۵۱۵۹ واحد مسکن‌مهر و ۲۷ هزار و ۷۴۵ واحد مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن تحویل و به بهره‌برداری می‌رسد.
 علی کاردور، معاون سرمایه‌گذاری و تامین مالی شرکت ملی نفت ایران لغو شدن برگزاری این کنفرانس را مشکلات ویزایی دانسته و در این‌باره گفت، دولت انگلیس فقط برای تعداد محدودی از افراد ویزا صادر کرده است.
 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دیروز با کاهش 275 واحدی به رقم 71 هزار و 118 واحد دست یافت.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آزاد شدن ماهواره مصباح خبر داد و گفت: بلوکه شدن این ماهواره به دلیل مسائل تحریم بود که بزودی این ماهواره را پس خواهیم گرفت.
 رئیس سازمان دامپزشکی از تایید بهداشتی واردات گوشت قرمز روسی خبر داد و گفت: روس‌ها نظر نهایی خود را درباره‌ خرید گوشت مرغ ایرانی تا 25 بهمن‌ماه اعلام می‌کنند.
 ایسنا نوشت: در مقایسه عملکرد هر یک از دولت‌های نهم، دهم و یازدهم درباره تجارت خارجی، دولت یازدهم توانسته با ثبت رقم منفی 87/27 میلیارد دلاری به‌عنوان تراز تجاری خود، در برابر ارقام منفی 5/57 میلیارد و منفی 29/71 میلیارد دلاری دولت‌های نهم و دهم، به طور میانگین 3/2برابر بهتر عمل کند.
 درآمد 3 ماهه پایانی 2015 فیس‌بوک برای اولین بار از 5 میلیارد دلار گذشت.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری تاکید کرد: با الگو قراردادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اهتمام جدی در ارتقای تولید و فناوری داخلی، اشتغال و توسعه صادرات غیرنفتی را پیگیری خواهیم کرد.
 فارس نوشت: 13 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور خواستار توضیح روحانی درباره ارتباط موسسه ثامن‌الحجج با ستاد مرکزی انتخاباتی دولت در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شدند.
  سیدمسعود رضوانی، رئیس پلیس اینترپل ناجا درباره آخرین وضع پرونده محمود خاوری، با بیان اینکه در حال حاضر خاوری شناسایی و ردیابی شده است، گفت: به ما گفته‌اند باید از طریق مسیر قضایی و دیپلماتیک پیگیر این موضوع بود.
  رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: رد دیون آفت خصوصی‌سازی در کشور است چراکه قیمت‌گذاری مناسب و درستی روی سهام دولت برای رد دیون انجام نمی‌شد و بر این اساس نیز بخش خصوصی فرصت رشد و بزرگ شدن پیدا نکرد.
  دبیر انجمن صنفی صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران با بیان اینکه مصرف سرانه فرآورده‌های گوشتی در کشور پایین است، گفت: به شرط ثبات در کشور تا پایان برنامه‌ ششم توسعه تولید این محصولات به 2 میلیون تن افزایش پیدا خواهد کرد.


Page Generated in 0/0049 sec