printlogo


کد خبر: 153023تاریخ: 1394/11/13 00:00
اخبار

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای  به میزبانی ارتش
دژبان کل ارتش ج.ا.ا میزبان مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی، قهرمانی نیروهای مسلح بود. به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی، قهرمانی نیروهای مسلح با حضور تیم‌هایی از ارتش ج.ا.ا، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در مجموعه فرهنگی - ورزشی دژبان کل ارتش ج.ا.ا و در 7 ماده میل‌بازی، کباده باستانی، پرتاب 2 میل، پرتاب 3 و 4 میل، سنگ، چرخ تیز و چرخ چمنی برگزار شد. در پایان با حضور سرهنگ جمشید فولادی رئیس سازمان
تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ سهرابی رئیس هیات باستانی ارتش، امیر سرتیپ رمضانزاده فرمانده دژبان کل ارتش، دکتر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، سردار باران‌چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، سردار مقیمی و سرهنگ باقری رئیس هیات باستانی نیروهای مسلح، جوایز تیمی و نفرات برنده اهدا شد.

وضعیت نامشخص کمپ تیم‌ملی
حبیب کاشانی کار خود را در تیم امید پایان داد، شاید به واسطه او بود که پای شهرداری تهران برای بازسازی زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی به این ماجرا باز شد. وعده‌ای که در حد حرف باقی مانده و اجرایی شدنش به هیچ وجه مشخص نیست. این هم از همان کارهایی بود که فقط در فوتبال ایران مشابه آن را می‌توان دید، تیم ملی کمتر از 60 روز دیگر باید در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی به میدان برود اما همچنان زمین تمرین اصلی تیم‌ملی اوضاع آشفته‌ای دارد؛ از رویش انواع گیاهان تا خالی و زرد شدن چمن در قسمت‌های مختلف این زمین.

واکنش تند سعودی‌ها
به مصاحبه غفاری
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عربستان واکنش تندی به مصاحبه اخیر حسن غفاری داشت و سخنان تند و شیطنت‌آمیزی را بر زبان آورد. حسن غفاری عضو سابق کمیته‌ انتقالی فدراسیون فو‌تبا‌ل در گفت‌وگویی که با ایسنا داشت AFC را به جانبداری از سعودی‌ها در قضیه اختلاف ایران با عربستان متهم کرد و گفت‌وگوی مفصلی در این زمینه انجام داد. سخنانی که غفاری بر زبان آورد بازتاب زیادی در رسانه‌های عربستانی داشت و آنها را به واکنش واداشت. طلال آل‌شیخ، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عربستان در گفت‌وگویی که با روزنامه الریاضیه داشت، گفت: از سخنانی که غفاری بر زبان آورد اصلا تعجب نکردیم. عادت کرده‌ایم از سوی ایران چنین رفتارهایی را مشاهده کنیم. فدراسیون فوتبال عربستان براساس شواهد و مدارک سخن می‌گوید و همه کشورها می‌دانند که در مشهد و تهران در ماه ژانویه گذشته چه برخوردی با هیأت‌های دیپلماتیک عربستانی شد. او مدعی شد: ایرانی‌ها به سفارت ما در تهران حمله کردند. آیا الان باید از آنها انتظار داشته باشیم که امنیت کاروان‌های ورزشی ما را تامین کنند؟ آنها نمی‌توانند امنیت ما را تامین کنند.

گودرزی: باید به قانون مراجعه کرد
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید درباره تعیین یا عدم تعیین سرپرست فدراسیون فو‌تبا‌ل باید به چارچوب قوانین موجود مراجعه کرده و ضمن احترام به قوانین بین‌المللی باید به قانون داخلی کشور نیز توجه شود. محمود گودرزی در مورد اختلاف نظرهای اخیر میان رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل و معاون ورزش قهرمانی و حر‌فه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد تعیین یا عدم تعیین سرپرست برای فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: باید ببینیم در این زمینه اساسنامه و قوانین چه چیزی را می‌گوید و ضمن احترام به قوانین بین‌المللی باید به چارچوب‌های داخلی در نظر گرفته شده قوانین برای کشورها نیز احترام گذاشت. او ا‌دا‌مه‌ داد: ما براساس آنچه که قانون می‌گوید امور خود را دنبال می‌کنیم و امیدوارم رسانه‌ها نیز در این زمینه به ما کمک کنند و از ملتهب شدن فضا جلوگیری کنند. وزیر ورزش و جوانان درباره کمیسیون اصل «90» مجلس شورای اسلامی در زمینه فساد در فو‌تبا‌ل نیز، خاطر‌نشان کرد: شعار ورزش پاک و معنوی جزو اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است. ما باید به دنبال شفاف‌سازی فضا باشیم نه اینکه به سمت مچ‌گیری پیش برویم.  کمیسیون اصل «90» یک کمیسیون ناظر است که براساس قانون اجازه ورود به چنین مباحثی را دارد و هر آنچه که را تشخیص دهد به بخش قضایی معرفی خواهد کرد. ما در این زمینه چیزی را تایید و تکذیب نمی‌کنیم و بر مبنای قوانین امور را پیگیری می‌کنیم. هر 2 بخش یعنی هم ما و هم آنها در چارچوب قانون وظایف خود را دنبال می‌کنیم.
 


Page Generated in 0/0066 sec