printlogo


کد خبر: 153043تاریخ: 1394/11/13 00:00
سلام وطن


  سخنان دیروز آقای رفسنجانی را که خواندم متاسف شدم. هجمه ایشان به شورای نگهبان اگر از سوی یک فرد عادی مطرح می‌شد یقینا از سوی دستگاه‌های امنیتی باید با این فرد برخورد می‌شد! اینکه اعضای شورای نگهبان صلاحیت‌شان از کجا آمده است و آقای هاشمی مطرح کرد سوال کودکانه‌ای است که جوابش روشن در قوانین کشور موجود است. نیمی از اعضای شورای نگهبان از سوی مجلس و نیمی از سوی ولی‌فقیه انتخاب می‌شوند و هر دو دسته به صورت غیرمستقیم منتخب مردم هستند و مشروعیت قانونی و شرعی دارند! چرا باید این مجلس قوی که از سوی امام نیز تضعیفش مذموم شمرده شده است را تخریب کنند؟ ای کاش «وطن امروز» در این باره تحلیل می‌نوشت.
شمخانی
  سلام بر شما عزیزان روزنامه «وطن امروز» که با تصویر و جمله «فتح این است» درست و دقیق به هدف زدید. این جمله برای عاقلان بار مفهومی بالایی دارد. این تصویر و این جمله زیبا و پرمعنی به آنها که برجام را فتح‌الفتوح دانستند می‌گوید ای جاهلان، فتح واقعی اینگونه است! در دفاع از ولایت و تبیین مبانی انقلاب اسلامی عزیز ایران موفق و پیروز باشید.
سهیلی
  با سلام، حال که دولت می‌خواهد این همه هواپیما از فرانسه بخرد لوازم یدکی 10 سال آینده را یک باره بخرد چون بدون شک سال آینده هواپیمایی ایران را تحریم خواهند کرد، پس باید زود جنبید.
594****0910
  دولت باید بر شبکه‌های اجتماعی حساسیت بیشتری داشته باشد. وزیر ارتباطات هر بار ادعا می‌کند که تلگرام قرار است صفحات ضداخلاقی را ببندد. این صفحات رشد قارچ‌گونه دارند. علاوه بر این کانال‌های معاند با جمهوری اسلامی از جمله منافقین و سلطنت‌طلبان نیز در این شبکه ایجاد شده است که باید از دروغ‌پراکنی‌های آنها جلوگیری شود.
 صادق‌فر
 


Page Generated in 0/0066 sec