printlogo


کد خبر: 153091تاریخ: 1394/11/14 00:00
اخبار

امام به شورای نگهبان فرمودند محکم بایست
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر می‌خواهیم بیت امام(ره) را از هر نقطه ضعفی منزه کنیم، باید سخنان امام(ره) را عملیاتی کنیم. امام به شورای نگهبان فرمودند محکم بایست و رهبری هم همین را می‌گویند. به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در همایش «عزت ملی» با اشاره به جوسازی‌های اخیر که علیه شورای نگهبان صورت گرفته، گفت: همواره باید توجه و حواس ما به بیانات رهبر باشد چه رهبر دیروز که امام(ره) بود و چه رهبر امروز که مقام معظم رهبری هستند. امام به شورای نگهبان می‌گفتند قاطعانه بایست و رهبری هم همین را می‌گویند. اگر می‌خواهیم بیت امام را از هر نقطه ضعفی منزه کنیم باید سخنان امام را عملیاتی کنیم. خود امام به شورای نگهبان می‌فرمودند محکم بایست و رهبری هم همین را می‌گویند. وی افزود: آگاه‌سازی جامعه نه تنها وظیفه ماست، بلکه از وظایف اجتماعی ما محسوب می‌شود و باید دیگران را نیز هدایت کنیم تا افراد اصلح را انتخاب کنند. امتحان سختی در پیش داریم، زیرا این ما هستیم که مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را با حضور افراد تشکیل می‌دهیم. دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش مهم مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری اعلام کردند کلید نظام دست رهبری است، بنابراین این مجلس در انتخاب رهبر نقش موثری دارد و اگر در انتخاب افراد اشتباهی رخ دهد در چنین شرایطی فاتحه انقلاب خوانده می‌شود.

باید درباره زوایای انقلاب روشنگری کنیم
رئیس قوه‌قضائیه اهمیت توجه به آثار و نتایج انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از هویت تاریخی این سرزمین را مساله‌ای بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بر همه ما واجب است در روشن کردن زوایای مختلف انقلاب اسلامی تلاش کنیم. به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه‌قضائیه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در مراسم گرامیداشت دهه فجر و سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به برخی تلاش‌ها برای ایجاد تحریف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی سالگرد 19 دی امسال اشاره کردند انقلاب‌های زیادی در دنیا به وقوع پیوسته اما هیچکدام ماندگار نشدند و حال باید چرایی ماندگاری و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران را بررسی کرد. رئیس قوه‌قضائیه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران آثار و مزایای فراوانی در ابعاد داخلی و بین‌المللی داشته است ارزیابی این ثمرات را نیازمند برداشتن عینک بدبینی و بررسی منصفانه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، در کنار دیدن واقعیت‌های مربوط به کمبودها و مشکلات دانست و تصریح کرد: یکی از ابعاد مهم اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران مربوط به قدرت و توانمندی نیروهای مسلح ما است و امروز بعید است که کشوری در دنیا منکر اقتدار نظامی ایران باشد که نمونه این اقتدار را در مقابله نیروی دریایی سپاه با تفنگداران آمریکایی دیدیم. آیت‌الله آملی‌لاریجانی با طرح این پرسش که «باید دید جمهوری اسلامی ایران چه کرده که همه قدرت‌های سلطه‌گر در مقابلش ایستاده‌اند»، گفت: پاسخ این سوال را باید در فلسفه سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران که همان نظام مردم‌سالاری دینی است جست‌وجو کرد که موجب شده قدرت‌های جهانی از آن احساس خطر کنند.

قدردانی 210 نماینده مجلس  از برگزاری رزمایش ولایت ۹۴
210 نماینده مجلس طی بیانیه‌ای از برگزاری مقتدرانه رزمایش ولایت ۹۴ توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.
 


Page Generated in 0/0051 sec