printlogo


کد خبر: 153098تاریخ: 1394/11/14 00:00
تعهد به مسؤولیت‌های اجتماعی ضامن ماندگاری برندهاست

متعهد بودن به مسؤولیت‌های اجتماعی ضامن ماندگاری برندهای امروزی است و این مسؤولیت‌پذیری هیچگاه از ذهن عموم مردم پاک نمی شود. علی محمدرضایی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع غذایی رشد با اعلام انتخاب صنایع غذایی رشد به عنوان برند منتخب در اجلاس سراسری رضایت مشتری گفت: این وظیفه برندهای ایرانی است که در شرایط کنونی ضمن تعهد خود به مسائل اجتماعی در مسیر ترویج فرهنگ صحیح و فراگیرشده تعهد به مسؤولیت‌های اجتماعی گام بردارند، مسیری که انتهای آن به رضایت واقعی مشتری ختم می‌شود.
وی ماندگاری و محبوبیت برندها را در گرو این رفتار مدنی دانست و افزود: برای شکل‌گیری یک برند و ماندگاری آن در اذهان عمومی راهکارهای متعددی وجود دارد اما آنچه بیش از همه اثرگذار است،‌ مشارکت و هماهنگ بودن با مردم در مسیر برطرف کردن مسائل اجتماعی است.
مدیرعامل شرکت توسعه صنایع غذایی رشد همچنین با اشاره به کیفیت خوب تولیدات داخل در حوزه‌های مختلف مواد غذایی و تلاش فراوان شرکت‌های ایرانی برای دستیابی به استانداردهای بالای کیفی افزود: در همین راستا شرکت رشد در مراحل پایانی راه‌اندازی واحد جدیدی در زمینه تولید پودرکیک است که در آن از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی موجود در دنیا استفاده شده است.
وی گفت: امروزه تنها 5 برند معروف در دنیا وجود دارند که پودرکیک با مواد اولیه‌ای با سطح کیفیت بالا تولید می‌کنند. در این میان شرکت رشد در فرمول اختصاصی پودرکیک‌های خود فقط از مواد تولید شده توسط این 5 برند معروف استفاده می‌کند.
رضایی محصولات رشد را در خاورمیانه دارای جایگاه ویژه‌ای دانست و تاکید کرد:‌ رشد، اولین دارنده استاندارد درزمینه پودرکیک در کشور است که حفظ و ارتقای کیفیت محصولات باعث شده یکی از محبوب‌ترین برندها در نزد خانواده‌های ایرانی بماند، خانواده‌هایی که همواره با حمایت‌ها و تشویق‌های خود ما را مصمم به ادامه هر چه بهتر روند تولید کرده‌اند.


Page Generated in 0/0146 sec