printlogo


کد خبر: 153108تاریخ: 1394/11/14 00:00
اخبار

انتصابات در شرکت آب‌وفاضلاب روستایی
گرگان، خبرنگار وطن امروز: به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب‌وفاضلاب روستایی استان گلستان در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات‌مدیره طی احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان ترکیب جدید 2 معاونت این دستگاه خدمات‌رسان انتصاب و معرفی شدند.بنا بر این احکام، بهزاد هرمزی به عنوان معاون مهندسی و توسعه شرکت معرفی و جایگزین قاسم محمدنژاد شد. همچنین  مسلم محمدی  سمت سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت را عهده‌دار و جایگزین بهزاد هرمزی شد. مهندس شکیبافر در این مراسم با قدردانی از زحمات این عزیزان برای آنها در سمت‌های جدید آرزوی موفقیت کرد. در پایان با اهدای لوح جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت از زحمات قاسم محمدنژاد، معاون سابق  مهندسی و توسعه تقدیر شد.


آیین‌نامه قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو روی میز دولت
سیدمحمد نوابی، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: دولت، تدوین اصلاحیه آیین‌نامه قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را در دستور کار قرار داده است.نوابی در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در مرکز همایش‌های
صدا و سیما افزود: این قانون در سال 1386 تصویب شد و برای اجرای آن باید آیین‌نامه اجرایی تدوین می‌شد اما این امر تا سال 1389 محقق نشد. وی افزود: در سال 1389 آیین‌نامه‌ای برای این قانون تصویب شد که اجرایی نبود و به همین دلیل اجرای این قانون تاکنون معطل مانده است. رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در آیین‌نامه پیشنهادی که بررسی آن در دولت در دستور کار قرار گرفته، مواردی از جمله چارچوب خدمات، خدمات پس از فروش، شرایط و میزان پیش فروش‌ها، جرایم خواب خودرو و ارتقای نمایندگی‌ها لحاظ شده است. وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با مطرح شدن پیشنهاد انحلال سازمان حمایت، گفت: در تمام کشورها ساختارهایی وجود دارد که بازار را کنترل می‌کند.


Page Generated in 0/0061 sec