printlogo


کد خبر: 153137تاریخ: 1394/11/14 00:00
سلام وطن

 از وزیر راه‌وشهرسازی که توان خود را در خرج کردن بیت‌المال به سرعت نور در خرید ایرباس از فرانسه نشان دادند درخواست دارم کمی از پول‌های بلوکه شده ایران را به مردم مستضعف که چشم‌انتظار مسکن مهر هستند و سرپناهی ندارند اختصاص دهند و همه را خرج پولدارهایی که سفرهای هوایی در این وضعیت گرانی انجام می‌دهند نکنند.
شکرخواه
 آقای هاشمی بداند که مردم ما همان مردمی هستند که حماسه 9 دی را در مقابل مفسدان و فتنه‌گران برپا کردند. و راه امام از فرزند امام برای مردم ارزشمندتر است. از مراجع قانونی خواستاریم که با این سخنانی که درصدد تخریب شورای نگهبان است، برخورد قاطع شود.
  517****0917
 مسؤولان آموزش‌وپرورش لطفا بحث کتابدار مدرسه را پیگیری کنند. متاسفانه امروزه کسانی در کتابخانه‌های مدارس مشغول به کار هستند که مدرک کتابداری ندارند و این یک ظلم آشکار به فارغ‌التحصیلان رشته کتابداری است.
323****0937
 دولت خودش گرفتار دوقطبی کاذب و ساختگی و به‌اصطلاح دوگانگی «برجام و معیشت» شده که آن را بی‌امان و بی‌خردانه تبلیغ می‌کرد. اکنون دولت باید پاسخ دهد که آن دوقطبی کاذب برجام و رونق سفره مردم چه شده؟
نوری
 از جامعه روحانیت مبارز برای حذف افرادی که به شورای نگهبان توهین می‌کنند از لیست انتخاباتی‌شان کمال تشکر را دارم.
حاجی‌ذبیح
 چرا برای حمایت از تولید ملی کشاورزان کشورمان حمایت نمی‌شوند تا اولا خروج‌شان از روستا کاهش یابد و ثانیا علاوه بر جلوگیری از واردات مواد غذایی و کشاورزی به صادرات آن در پسابرجام کمک کنیم؟ زعفران، پسته، خرما، سیب و مرکبات ایران بهترین در دنیاست اما کشاورزان برای تهیه کود و بذر و سم در مضیقه‌اند و اغلب موارد با استفاده از این مواد نامرغوب تولید نامرغوب هم کشت می‌کنند. چای و برنج ایرانی نیز که کلا بی‌مهری دولت را دیده و واردات نفس کشاورزان را گرفته است.
شاملو


Page Generated in 0/0038 sec