printlogo


کد خبر: 153146تاریخ: 1394/11/15 00:00
آوای شهر

معاون محیط‌زیست استان تهران مطرح کرد
هوای پایتخت در شرایط ناسالم
معاون نظارت و پایش محیط‌زیست استان تهران از شرایط ناسالم هوای تهران برای گروه‌های حساس خبر داد. محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش محیط‌زیست استان تهران درباره آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت منتهی به صبح چهارشنبه در وضعیت ناسالم برای گرو‌ه‌های حساس بوده است. وی به ایسنا عنوان کرد: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 5/2 میکرون روی عدد 108 قرار گرفت که نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است، سایر شاخص‌ها در شرایط پاک و سالم قرار داشتند. به گفته رستگاری، میزان افزایش یا کاهش غلظت آلاینده‌ها در روزهای آینده بستگی به شرایط جوی و پایداری هوا دارد.

زندان اوین مجموعه تفریحی می‌شود
با توجه به توافقات شهرداری و قوه‌قضائیه ندامتگاه اوین ظرف 2 سال آینده به پارک شهر و موزه تبدیل خواهد شد. به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران درباره سرنوشت ندامتگاه اوین بیان داشت: مذاکرات خوبی با رئیس قوه‌قضائیه داشتیم که در نتیجه توافق شد ندامتگاه اوین در دوره فعلی مدیریت شهری و قوه‌قضائیه، به یک مجموعه فرهنگی - تفریحی برای استفاده شهروندان تهرانی تبدیل شود. شهردار تهران همچنین درباره ساختمان جدید دیوان عدالت اداری که روز گذشته به بهره‌برداری رسید،  اظهار داشت: شهرداری تهران قصد دارد 500 ساختمان اداری خود را از سطح شهر تهران در محدوده خیابان بهشت متمرکز کند.

کمک ناچیز دولت
 به دیوان عدالت اداری
رئیس دیوان عدالت اداری از کمک ناچیز دولت در اجرای پروژه ساختمان جدید دیوان عدالت اداری انتقاد کرد. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری در مراسم افتتاح ساختمان جدید دیوان عدالت اداری گفت: با شهرداری تهران مذاکراتی کردیم و قرار شد شهرداری ساخت‌وساز ساختمان جدید دیوان عدالت اداری را برعهده بگیرد که با دلسوزی فراوان و با توجه ویژه شهردار تهران این پروژه جزو پروژه‌های مهم و اولویت‌های شهرداری قرار گرفت. رئیس دیوان عدلت اداری تاکید کرد: با تلاشی که انجام شد و با شرایط اقتصادی و بودجه‌ای دیوان، توان ساخت این ساختمان را نداشتیم و قرار شد شهرداری در ازای ساختمان‌های دیوان عدالت اداری، کار ساخت این ساختمان را انجام دهد. به گفته وی، دولت تاکنون کمکی به این پروژه نکرده است. فقط مبلغی جزئی به تازگی دریافت کردیم.  باید در بودجه‌ سال‌های بعد پیش‌بینی‌هایی به این منظور انجام شود. رئیس دیوان عدالت اداری با تشکر از مدیریت جهادی شهردار تهران در ساخت این مجموعه یادآور شد: کلنگ احداث ساختمان جدید در سال ۹۱ به زمین زده شد و  به برکت دهه فجر در این ایام افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی
سخنگوی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی درباره جزئیات این نمایشگاه در سال جاری توضیحاتی ارائه داد. به گزارش
«وطن امروز»، محمد خراسانی‌زاده، سخنگوی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی یکی از نقاط قوت این نمایشگاه را حضور مجموعه‌های مردمی با تمام ظرفیت حقیقی خود خواند و گفت: این نمایشگاه امسال از 22 تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مراسم افتتاحیه آن  روز 22 بهمن برگزار خواهد شد. سخنگوی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساعت کار این نمایشگاه هر روز از ساعت 10 صبح تا ساعت 20 است، یادآور شد: امسال مانند سال گذشته نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود و غرفه‌های آن به صورت رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است. وی افزود: امسال 500 درخواست برای غرفه داشتیم که از سال گذشته بیشتر بود اما به دلیل ظرفیت محدود فقط توانستیم پذیرای 300 غرفه باشیم همچنین متولی برگزاری نمایشگاه سازمان فضای مجازی سراج خواهد بود.


Page Generated in 0/0053 sec