printlogo


کد خبر: 153148تاریخ: 1394/11/15 00:00
کوتاه و گویا

  اشعری، کارشناس حوزه ITS  درباره ساخت دوربین‌های مدار بسته ثبت تخلف در کشور گفت: باتوجه به استانداردها و موقعیت جاده‌ای کشور دوربین‌های ثبت تخلف با پردازش بالا (کارابین رادار) در کشور ساخته و نصب شده است.
  براساس اعلام حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه دوره آموزش و انتخاب قاریان و حافظان ممتاز برای اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم  تا 16 بهمن  در مرکز امور قرآنی این سازمان  برگزار می‌شود. همچنین سیدعلی سرابی، قائم‌مقام شورایعالی قرآن گفت: طرح سطح‌بندی قاریان و حافظان در مسابقات سراسری قرآن کریم، طرح جدیدی است که اشکالات طرح رتبه‌بندی را ندارد.
  حمید قربانی، مدیر امور مناطق مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از انتشار کتاب  «برنامه‌ریزی راهبردی گردشگری شهری و اوقات فراغت پایدار»  خبر داد. گفتنی است کارگاه آموزشی «تبیین الزامات و مدل‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش در شهرداری تهران»، به همت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن جانبازان نخاعی اظهار داشت: همواره مدیون ایثار و رشادت جانبازان قطع نخاعی هستیم، چرا که استمرار تحمل درد و رنج طولانی مدت این جانبازان و وفاداری آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی عبرت‌آموز است.
  محمدتقی جغتایی، مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی در نوزدهمین کنگره سالانه طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز اظهار داشت: دوسوم بیماران دچار سکته مغزی نیاز به خدمات توانبخشی دارند. همچنین به گفته رضا سلمان روغنی، دبیر علمی  این کنگره سالانه بیش از 2 هزار نفر در کشور دچار ضایعات نخاعی می‌شوند که بخش عمده‌ای از آنها مربوط به تصادفات رانندگی و جاده‌ای است.
  علی‌اصغر احمدی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جریان دیدار با پاریرنیاتوا، وزیر بهداشت و مراقبت کودکان زیمبابوه، تأکید کرد: خدماتی که از سوی هلال‌احمر ایران در زیمبابوه به مردم ارائه می‌شود، انسان‌دوستانه است.
  سیدنواب حسینی‌منش، مدیر حمل‌ونقل پاک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اهدای یک دستگاه موتوسیکلت برقی به‌عنوان جایزه ویژه «همایش بین‌‌المللی دوچرخه‌سواری برای همه» که صبح روز جمعه 16 بهمن در تهران برگزار می‌شود، خبر داد.
  به گفته حسین هوشیار، مدیر باغ موزه قصر، موزه اتومبیل‌های قدیمی و کلاسیک این مجموعه فرهنگی دوشنبه 26 بهمن ماه در باغ موزه قصر افتتاح می‌شود. علاوه بر این به مناسبت دهه مبارک فجر  تعدادی از رایزن‌های فرهنگی ایران در کشورهای خارجی از باغ‌موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت بازدید می‌کنند.
  ناصر امانی، معاون شهردار تهران نسبت به به کار بردن واژه‌هایی چون شهرفروشی یا تراکم‌فروشی که پس از ارائه لایحه بودجه شهرداری تهران از سوی برخی رسانه‌ها صورت گرفت، انتقاد کرد.
  سیدحسین حسینی‌نژاد، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران از تعطیلی موقت پایانه غرب به دلیل برگزاری مراسم یوم‌الله 22بهمن در میدان آزادی خبر داد.
  به گفته حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در 3 هزار و500 مدرسه متوسطه دوم برپا شده و تا پایان دهه فجر دایر است.
 


Page Generated in 0/0049 sec