printlogo


کد خبر: 153158تاریخ: 1394/11/15 00:00
اخبار

خدمتی و جام‌بزرگ مدال‌شان را تقدیم مقام معظم رهبری کردند
نجمه خدمتی و مه‌لقا جام‌بزرگ مدال‌های خود در مسابقات هند را تقدیم مقام معظم رهبری کردند. به گزارش تسنیم، تیم‌ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب 3 سهمیه در مسابقات انتخابی المپیک هند صبح چهارشنبه به کشور بازگشت. اعضای این تیم از فرودگاه برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راهی حرم مطهر امام خمینی(ره) شدند. نجمه خدمتی و مه‌لقا جام‌بزرگ نیز که مدال طلا و نقره این رقابت‌ها را به دست آورده بودند، مدال خود را تقدیم مقام معظم رهبری کردند.

رحمتی 3 جلسه محروم می‌شود؟
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سیدمهدی رحمتی با هماهنگی پرویز مظلومی در بازی با ذوب‌آهن کارت زرد گرفته تا در مسابقه مقابل استقلال اهواز محروم باشد! هر چند ممکن است این خبر از سوی استقلالی‌ها تکذیب شود اما بنا بر گفته یک منبع موثق، مو لای درز آن نمی‌رود! از آنجایی که بازی بعدی استقلال در تهران و مقابل استقلال اهواز قعرنشین برگزار می‌شود بنابراین مظلومی و رحمتی هماهنگ می‌کنند تا با دریافت کارت زرد دروازه‌بان مطرح آبی‌ها این دیدار را از دست بدهد تا در آینده و بازی‌های حساس‌تر بویژه داربی حضور داشته باشد. حال اگر صحت این اتفاق و عمدی بودن کارت زرد رحمتی در بازی با ذوب آهن به اثبات برسد، دروازه‌بان استقلال حداقل با محرومیت سه جلسه‌ای مواجه خواهد شد.

داوری  که در ماه 125 عمل جراحی انجام می‌دهد
دکتر بیژن حیدری سه‌شنبه بازی مهم هفته را بین پرسپولیس و سپاهان اصفهان قضاوت کرد. نظرات درباره قضاوت او متفاوت است. اما خود او از قضاوتش راضی است. حیدری می‌گوید: «من پزشک هستم و داوری برایم یک تفریح به حساب می‌آید. برخی افراد لطف کرده و گفتند تحت تاثیر جو ورزشگاه بودم، درصورتی که کوچک‌ترین استرسی نداشتم و فشاری رویم نبود. شاید روی بازیکنان و تماشاگران فشار وجود داشت اما روی من فشاری وجود نداشت. حساسیت‌های این بازی را درک کرده بودم ولی مطمئن باشید برای این بازی استرس نداشتم. من جراح ارتوپد هستم و ۱۲۵ عمل جراحی در ماه انجام می‌دهم و در تابستان این تعداد به ۳۰۰ جراحی می‌رسد. بنابراین فکر نمی‌کنم استرس برای من وجود خارجی داشته باشد. ضمن اینکه نخستین بار نبود که در حضور تماشاگران پرشمار کار قضاوت را انجام می‌دادم. سال گذشته دیدار تراکتورسازی - سایپا را با حضور ۶۰ هزار تماشاگر قضاوت کردم و مشکلی پیش نیامد».

پیروزی آلکمار با حضور جهانبخش
آلکمار در ادامه پیروزی‌های اخیر خود، در دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی لیگ هلند نیز توانست به پیروزی برسد.
به گزارش ایسنا، یاران علیرضا جهانبخش توانستند با برتری برابر «اچ‌اچ‌سی» راهی مرحله بعد جام حذفی هلند شوند. در این دیدار آلکمار با یک گل به برتری رسید تا راهی مرحله بعد شود. بازیکن ایرانی آلکمار در این دیدار 75 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

کیومرث هاشمی:گزینه ما فرکی بود
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه درباره شرایط تیم امید و حذف فوتبال از المپیک گفت: اعتقاد دارم فدراسیون باید استقلالش را حفظ کند، ما در هیچ رشته‌ای در بحث فنی دخالت نکردیم و هر جا که لازم بود مشورت دادیم. فدراسیون بهتر از مجموعه‌های دیگر کارش را می‌داند، حتی در جلسه کمیته مربیان خارجی در وزارت ورزش هم حضور پیدا نکردیم چون اعتقادی نداشتیم. طبق اساسنامه فدراسیون خودش مرجع اصلی است و کفاشیان هم گفته خودش مسؤولیت شکست را می‌پذیرد. وی خاطرنشان کرد: ما در چند دوره قبل هم نتوانستیم وارد المپیک شویم ولی این دوره این ظرفیت وجود داشت. اگرچه رقیبی که داشتیم یعنی ژاپن کار را برای ما سخت کرد. ما حمایت‌های‌مان را ادامه می‌دهیم تا شرایط طوری فراهم شود که فوتبال در المپیک‌های بعدی حضور داشته باشد. هاشمی در ادامه در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید نظرتان روی فرکی است، عنوان کرد: بعد از اینکه بحث مربی خارجی به آن شکل منتفی شد نظر ما را گرفتند ما هم گفتیم نظر ما نظر فدراسیون است اما در نظر مشورتی گفتیم گزینه‌ای مثل فرکی خوب است که به ما گفتند نیامده است. خودم با فرکی صحبت کردم اما به دلیل درگیری کاری با سپاهان عذرخواهی کرد. به دوستان گفتیم تصمیم نهایی با خودشان است و هر کسی را انتخاب کردند دفاع می‌کنیم.


Page Generated in 0/0056 sec