printlogo


کد خبر: 153168تاریخ: 1394/11/15 00:00
سلام وطن

 سوالی که از وزیر راه دارم این است که چند درصد مردم مسافرت خود را با هواپیما انجام می‌دهند؟ و چقدر از آنها محتاج هواپیمای لوکس A380 ایرباس هستند که به خاطرش این همه هزینه شد؟ آیا فرودگاه‌های ایران اصلا توان پاسخگویی به این هواپیماها را دارند؟ آیا نمی‌شد حداقل بخشی از این سرمایه عظیم که به جیب شرکت‌های در حال ورشکستگی فرانسوی می‌رود برای احیا و راه‌اندازی کارخانجات داخلی صرف شود؟
ذوالفقاری
  از دولت درخواست دارم چند اتوبوس و واگن مترو هم برای پابرهنه‌ها بخرند و فقط به فکر سرمایه‌داران و آنهایی که سفرهای هوایی انجام می‌دهند نباشند. مستضعفان بلیت مترو و اتوبوس را هم به سختی می‌خرند تا جابه‌جا شوند چه رسد به هواپیما.
سلوکی
 درباره برخی مدارس غیرانتفاعی خواستم پیگیری کنید. برخی از اینها معلم‌هایی را به کار می‌گیرند که از حداقل اخلاق و علم و دین برخوردار نیستند. پسرم سال ششم ابتدایی بود که 2 معلم بی‌دین داشت و آنها برای تشویق بچه‌ها و برای رفع خستگی از آنها می‌خواستند برقصند. برای کل بچه‌ها به اجبار کلاس تست می‌گذاشتند و کلی پول بابت آن می‌گرفتند.‌ ای کاش آموزش‌وپرورش از کل این مدارس غیرانتفاعی یک بازرسی انجام می‌داد.
263****0913
 گشت ارشاد این روزها در کاخ جشنواره فجر مستقر شده و تذکراتی را به بدحجابان می‌دهد اما چه فایده دارد، مگر می‌شود یک کار را به صورت جزیره‌ای انجام داد. یعنی در خیابان‌های دیگر حجاب آزاد است که می‌بینیم در خودروها هیچ حجابی ندارند. بویژه در خیابان‌های بالای شهر. این یک بام و دو هوا نیست؟ ای کاش نیروی انتظامی حال که جور همه مسؤولانی را که مسؤولیت‌پذیر در امر حجاب نیستند می‌کشد، به صورت قاطع برخورد کند.
فخار


Page Generated in 0/0042 sec