printlogo


کد خبر: 153194تاریخ: 1394/11/15 00:00
بانک

نشان برتر مشتری‌مداری به بانک مهر اقتصاد رسید
در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، بانک مهر اقتصاد نشان برتر مشتری‌مداری گرفت. در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که توسط گروه بین‌الملل پیشگامان صنعت و با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادهای پژوهشی و تلاشگران عرصه تولید، صنعت و خدمات در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌وسیما برگزار شد، نشان برتر مشتری‌مداری به بانک مهر اقتصاد اعطا شد. معرفی و قدردانی از پیشگامان حوزه تولید و صنعت، ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخص‌های نوین مشتری‌مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه‌های موفق برای بهره‌مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری از جمله اهداف برگزاری این همایش بودند. براساس این گزارش، در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری جعفری رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، نوابی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، کیمیایی مدرس دوره‌های مدیریت اجرایی و چناری عضو هیات علمی دانشگاه علامه به ارائه سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی پرداختند.

بانک کارآفرین نشان عالی مشتری‌مداری را دریافت کرد
بانک کارآفرین در ‌پنجمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری‌ ‌موفق به کسب نشان عالی مشتری‌مداری در میان بانک‌های کشور شد.  در ‌پنجمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری‌ که در محل مرکز همایش‌های صدا‌وسیما‌ برگزار شد، ‌بانک کارآفرین موفق به کسب نشان عالی مشتری‌مداری در میان بانک‌های کشور شد. در ابتدای این اجلاس ‌‌سیدمحمد جعفری‌، رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با اشاره به ضرورت ‌حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: در بازار غیرانحصاری، توجه به خواست و نیاز مشتریان،‌ اصلی اساسی محسوب می‌شود،‌ زیرا مصرف‌کنندگان محور توسعه و سودآوری در صنعت محسوب می‌شوند،‌ از سوی دیگر استیفای حقوق آنان بدون در نظر گرفتن حقوق تولیدکنندگان عملی نمی‌شود.
 


Page Generated in 0/0046 sec