printlogo


کد خبر: 153271تاریخ: 1394/11/18 00:00
اخبار

تشییع پیکر شهید قاجاریان و ۵ شهید مدافع حرم در تهران
پیکر سردار شهید قاجاریان و ۵ شهید مدافع حرم در تهران تشییع شد.به گزارش فارس، پیکر سردار شهید قاجاریان و 5 شهید مدافع حرم صبح دیروز شنبه در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران تشییع شد. اسامی این شهدا به این شرح است: شهید محسن قاجاریان، شهید حیدر صفدری، شهید حجت باقری، شهید اسماعیل شجاعی، شهید احمد رضایی آورندی و شهید مصطفی قاسم‌پور. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی نیز در این مراسم حضور داشتند. سردار قاجاریان فرمانده تیپ 21 زرهی امام رضا(ع) نزسا بود که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
شهید قاجاریان مقتدر و دلسوز بود
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت شهید قاجاریان از فرماندهان دلسوز و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. به گزارش میزان، سردار پاکپور در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید قاجاریان شهید مدافع حرم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهید محسن قاجاریان سه روز پیش در مأموریت مستشاری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید. وی افزود: ایشان در مقاطع مختلف در دفاع از نظام از هیچ تلاشی دریغ نکرد و از آغاز جنگ تحمیلی در سال 59 به میدان‌های رزم رفت و تا پایان نیز مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام داد.فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: شهید قاجاریان قریب به 3-2 ماه پیش عازم مناطق درگیری در سوریه شد و تا لحظه شهادت در انجام تمام مأموریت‌های خود از هیچ کوششی فروگذار نکرد. سردار پاکپور با بیان اینکه شهید قاجاریان فرمانده‌ای مقتدر و دلسوز در میان فرماندهان نیروی زمینی سپاه بود، گفت: ایشان 34 سال خدمت صادقانه داشتند.  وی خاطرنشان کرد: جنگ در سوریه در حقیقت جنگی علیه انقلاب اسلامی است و همه رزمندگانی که خود را حارس و نگهبان انقلاب می‌دانند این وضعیت را درک کرده‌اند.

ائتلاف اصولگرایان رقیب را دروغگو کرده است
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ضمن تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اخذ تعهد از نامزدهای این ائتلاف جهت انتخاب رئیس مجلس گفت: وحدت اصولگرایان بعضی را چنان نگران کرده که به دروغ پراکنی روی آورده‌اند. غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به خبری مبنی برگرفتن تعهد از اعضای ائتلاف برای رای ریاست مجلس گفت: خبرمنتشر شده در بعضی رسانه‌ها در این‌باره کذب است.وی افزود: به نظر می‌رسد وحدت اصولگرایان بعضی را چنان نگران کرده که به دروغ پراکنی روی آورده‌اند و این نشان از درستی مسیر وحدت است.گفتنی است همزمان با انتشار اخباری مبنی بر نهایی شدن فهرست ائتلاف اصولگرایان در تهران و شهرستان‌ها، برخی رسانه‌ها با خبرسازی دروغ در پی تحت‌الشعاع قرار دادن نتایج وحدت اصولگرایان هستند.

با حرف‌های هاشمی هیچ سرمایه‌گذار عاقلی به ایران نمی‌آید
عباس عبدی از چهره‌های اصلاح‌طلب معتقد است رفتار هاشمی‌رفسنجانی بسیار پرتنش است و این تنش آن هم در این سطح از حاکمیت، مانع سرمایه‌گذاری خارجی در ایران می‌شود.  او در گفت‌وگو با روزنامه شرق درباره انتقادات اخیر خود به هاشمی در ماجرای عدم احراز صلاحیت سیدحسن خمینی گفت: مدت‌هاست در این قضیه سکوت کرده بودم با اینکه برخلاف سال‌های ٨٨ تا ٩١ در 3 ‌سال اخیر به مواضع ایشان انتقاد داشتم. این‌دفعه حس کردم امکان سکوت نیست و سکوت برای کسی که این رفتار را مفید نمی‌داند بی‌شخصیتی محض است. دولت، برجام را با هزار زحمت به جایی رساند ولی همه می‌دانیم تا برجام داخلی رخ ندهد همه آنها روی هواست. برجام تمام شد و ایران همه هزینه‌هایش را داده است. آنچه مانده تلاش برای کسب منافع برجام است که آن‌هم منوط به وحدت داخلی است. یک‌میلیون شغلی که آقای روحانی قول داده ایجاد کند، ٤٠ میلیارد دلار پول می‌خواهد و چاره‌ای جز جذب سرمایه‌گذاری خارجی ندارد. هیچ آدم عاقلی با این سطح از تنش- که رئیس مجمعش چنین سخن می‌گوید- برای سرمایه‌گذاری نمی‌آید.


Page Generated in 0/0058 sec