printlogo


کد خبر: 153279تاریخ: 1394/11/18 00:00
سرخط خبر

 کانادا اعلام کرد، بخشی از تحریم‌ها علیه ایران از جمله ممنوعیت ارائه خدمات مالی و واردات و صادرات را لغو کرده است اما همه درخواست‌ها برای مجوزهای صادرات به ایران به صورت یک به یک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 آمار سازمان هواپیمایی کشوری نشان می‌دهد در دی امسال آسمان ایر با ۶۴ درصد رکورد پروازهای تاخیردار را شکست.
 بلومبرگ با بررسی وضع ۶۳ کشور جهان براساس شاخص فلاکت، ونزوئلا را با تورم 3/98 درصدی به‌عنوان مفلوک‌ترین کشور معرفی کرد و ترکیه را در رتبه ۸ از این نظر قرار داد.
 مشاور وزیر صنعت از تشکیل صندوق کارآفرینی زنان در برنامه ششم توسعه خبرداد و گفت: معاونت‌های وزارت صنعت، طرح‌های خود را برای افزایش اشتغال زنان در حوزه صنعت و معدن ارائه کردند.
 سیدجلال ابراهیمی، دبیرکل شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه درباره شکایت گازی ترکیه از ایران و درخواست این کشور برای پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری ایران براساس رای دادگاه بین‌المللی عنوان کرد:‌ با توجه به روابط دوستانه و همجواری ایران و ترکیه این مساله از طریق مذاکره و مصالحه بین 2 طرف قابل حل خواهد بود.
 سیدمصطفی سیدهاشمی، رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در واکنش رسمی به بازپس‌گیری سیم مسی در ماده 17 قانون برنامه ششم توسعه، گفت: پول این شبکه توسط مخابرات به دولت پرداخت شده اما می‌خواهند دارایی مخابرات را به زور پس بگیرند و این خلاف قانون است.
 مدیرعامل بانک ملی از فروش ۸۸۰ میلیارد تومان اموال مازاد بانک ملی در ۱۰ ماه گذشته خبر داد.
 مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۳ هیچ خودروی ناقصی در کشور تولید نشده است، گفت: بدهی این شرکت به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید. علاوه ‌بر اینکه در ۱۱ ماه گذشته به اندازه ۵ سال پیش برای مردم خودرو عوض کردیم.
 


Page Generated in 0/0046 sec