printlogo


کد خبر: 153317تاریخ: 1394/11/18 00:00
سلام وطن

  نگاه نقطه‌ای مدیران نفتی باعث شده توسعه میدان فرزاد A سال‌ها با تاخیر مواجه شود و بخش زیادی از سرمایه‌های مملکت به‌دست سعودی‌های از خدا بی‌خبر بیفتد. لطفا پیگیری کنید.
351****0912

  ای کاش نمایندگان دوره دهم مجلس کشور را از سیاست‌زدگی خارج کنند و نقش فرهنگ و اجتماع و اقتصاد را جدی بگیرند و تنها به کار و تصویب طرح‌هایی که درد جامعه را رفع می‌کند وقت صرف کنند.‌ ای کاش!
شجاعی

  وزارت بهداشت یک طرح جهادی برای سلامت دهان و دندان مردم بگذارد. برخی بیماری‌ها از این عدم سلامت نشأت می‌گیرد اما هزینه درمان آن آنقدر گران است که اکثریت مردم از درمان و رفتن به دندانپزشکی فراری هستند. بیمه‌ها نیز در این باره طرح خوبی ندارند.
 خسروی

  برخی مواقع که شب‌هنگام از مقابل برخی وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی یا حتی بانک‌ها رد می‌شوم و نگاهی به ساختمان‌های بلندمرتبه آنها می‌اندازم می‌بینم که چراغ‌های بسیاری از پروژکتور‌های نصب‌شده روی دیوار‌ها تا لامپ‌های اتاق‌ها روشن است. خواستم بدانم این اسراف انرژی نیست؟ از بودجه بیت‌المال صرف هزینه پرداختی آن نمی‌شود؟ اگر مردم راضی نباشند چه کسی جوابگو است؟
گودرزی

  چند وقت پیش در تلویزیون و اخبار نشان داده شد که انبارهای نگهداری از سیب مملو است از میوه‌هایی که خریدار ندارد. خواستم پیشنهاد بدهم شرکت‌های تهیه آبمیوه و کمپوت به جای اینکه از مواد غیرمرغوب و پودرها و اسانس استفاده کنند لااقل با همان قیمت این میوه‌ها را بخرند و استفاده کنند تا هم محصول خوبی به مردم تحویل دهند و هم کشاورزان به کار امید داشته باشند.
خرازی


Page Generated in 0/0047 sec