printlogo


کد خبر: 153364تاریخ: 1394/11/19 00:00
سرخط خبر

  سازمان توسعه تجارت با اشاره به برنامه پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۵۰ میلیارد تومان مشوق‌های غیرنقدی برای رونق‌بخشی به صادرات گفت: اعتبار لازم برای مشوق‌های صادراتی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اختصاص نیافته است.
  مدیر عامل عمران پرند از افتتاح ۸۰۰۰ واحد مسکن‌مهر این شهر خبر داد و گفت: با توجه به اخطارهای مکرر پس از دهه فجر واحدهای آماده تحویل متقاضیانی که نسبت به تکمیل آورده خود اقدام نکرده‌اند با متقاضیان خوش‌حساب جابه‌جا می‌شود.
  مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران میهن با بیان اینکه رکورد صادرات تخم‌مرغ با میزان ۷۸ هزار و ۵۱۰ تن شکسته شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این رقم به ۹۰ هزار تن برسد.
  بنابر آمار وزارت کشاورزی آمریکا کل صادرات این کشور به ایران در سال 2015 با رشد 51 درصدی نسبت به سال قبل از آن روبه‌رو شده و به 2/282 میلیون دلار رسیده است. مجموع مبادلات 2 کشور نیز با رشد 57 درصدی از 5/186 میلیون دلار در سال 2014 به 293 میلیون دلار در سال 2015 رسیده است.
  ایران بزودی ارسال روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت به اروپا را آغاز خواهد کرد که این رقم، ۵۴ درصد از کل نفتی است که قبل از تحریم‌ها به اروپا صادر می‌کرد.
  هادی فرجوند، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنیا  گفت: شرکت‌های ایرانی می‌خواهند در کشورهای کنیا، اوگاندا و تانزانیا زمین اجاره کنند و از طریق شراکت با این کشورها گندم، برنج و ذرت تولید کنند.
  روزنامه لس‌آنجلس تایمز نوشت: نخستین محموله فرش ایرانی پس از لغو تحریم‌ها وارد بازار آمریکا شد که شامل ۴۰ تخته فرش است و برخی از آنها بیش از ۱۰۰ سال عمر دارند.
  شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دیروز با رشد 465 واحدی به عدد 74 هزار و 569 واحد رسید.
  برخی متقاضیان فاز ۱۱ مسکن‌مهر پردیس اعلام می‌کنند با واریز همه آورده خود با گذشت ۴۵ ماه هنوز واحد مسکونی خود را تحویل نگرفته‌اند.
  یک منبع آگاه گفت: از ابتدای بهمن‌ماه تولید نفت ایران به میزان 200 هزار بشکه در روز افزایش یافته است و قرار است این نفت پس از ذخیره‌سازی به کشورهای اروپایی صادر شود.
مهر نوشت: بزودی پرداخت عیدی ۱۳ میلیون شاغل مشمول قانون کار به مبلغ ۱۴۲۴۰۰۰ تومان تا نهایتا ۲۱۳۶۰۰۰ تومان آغاز می‌شود که البته رقمی بین ۲۷۴۰۰ تا ۹۸۴۰۰ تومان هم به عنوان مالیات از آن کسر خواهد شد.
  نخستین خط گردشگری تفریحی دریایی در بندر مسافری شهید حقانی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده، با استفاده از ۴ فروند شناور به ظرفیت ۵۱۰ صندلی کار خود را آغاز کرده و می‌تواند روزانه به بیش از ۱۵۰۰ نفر خدمات دهد.
  معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد نمی‌توان افزایش قیمت گوشت در یک‌ماه اخیر را به آنها نسبت داد بلکه کاهش عرضه از مهم‌ترین دلایل گرانی است.
  مرکز آمار ایران، نرخ تورم تولیدکننده بخش‌های خدمات در 4 فصل منتهی به تابستان امسال را 3/7 درصد اعلام کرد.
  رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا با بیان اینکه شرکتی ایرانی- ایتالیایی میان
ایران خودرو و فیات ایجاد خواهد شد، گفت: فیات می‌تواند رقیب قیمتی برای محصولات پژو و فولکس واگن باشد.


Page Generated in 0/0047 sec