printlogo


کد خبر: 153369تاریخ: 1394/11/19 00:00
اخبار

منظور آمریکا از میانه‌روهای ایران  مخالفان امام خمینی (ره) است
آیت‌الله صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت مراد آمریکایی‌ها از جریان‌های میانه‌رو در ایران، کسانی است که اعتقادی به گفتمان امام خمینی(ره) ندارند. آیت‌الله کاظم صدیقی با بیان اینکه غربی‌ها برای اینکه اثبات کنند ایران عوض شده می‌گویند اگر میانه‌رو‌ها انتخاب شوند با ما بهتر تعامل می‌کنند، به راه دانا گفت: مراد غرب از میانه‌روها کسانی است که گفتمان امام را قبول ندارند و آمریکا را شیطان بزرگ نمی‌دانند و این کشور را سهیم در به وجود آوردن طالبان و القاعده و داعش نمی‌دانند. امام جمعه موقت تهران با اشاره به توافق هسته‌ای خاطرنشان کرد: کشور ما با غنی‌سازی 20درصد اورانیوم، تامین سوخت رآکتورهای هسته‌ای و فرآورده‌های گوناگونی که از صنعت هسته‌ای توسط دانشمندان ما به دست آمده بود، در آستانه تحقق یک تمدن بزرگی بود ولی غربی‌ها با شرارت و کینه عظیم آمدند و این موضوع را به وضعیت پایینی برگرداندند. آیت‌الله صدیقی افزود: 19هزار سانتریفیوژ ما در حال گردش بود که آن را محدود کردند، رآکتور آب سنگین که جزو افتخارات ما بود را سیمان ریختند و مساله فردو هم چنین شد و مردم ما نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نیستند.وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره هزینه‌های زیادی که در مساله برجام پرداخت شده، ادامه داد: اینها خیال می‌کنند که مردم متوجه این هزینه‌ها نیستند ولی مردم ما نسبت به این‌ مسائل بی‌تفاوت نیستند و می‌دانند دنیای غرب دنیای چپاول و غارت است و تا جایی که زورش برسد موجباتی که برای استقلال کشور ما نیاز است را نمی‌گذارد به وجود بیاید. امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مگر می‌شود مردم ما نسبت به خون شهیدان بی‌تفاوت باشند، اظهار داشت: بازجویی از دانشمندان هسته‌ای تحقیر و به عقب راندن کشور ما است و مردم باید در این انتخابات اثبات کنند که آن‌ چیزی که مورد رضایت دنیای غرب است و آن را میانه‌رو می‌خواند، مورد رضایت شهدا، امام و مردم ما نخواهد بود.

برخورد قضایی با تضعیف‌کنندگان شورای نگهبان
معاون اول قوه‌قضائیه تصریح کرد: اگر کسانی به نهادهای رسمی و قانونی کشور توهین کنند و آنها را زیر سوال ببرند و مردم را بدبین کنند همه اینها جرم است و قوه قضائیه رصد می‌کند و پرونده برای آنها تشکیل می‌دهد. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در برنامه نگاه یک تلویزیون افزود: بسیاری از اینها ضرورتی ندارد حتما شکایت خصوصی باشد، برخی ممکن است جنبه عمومی داشته باشد و دادستان ورود می‌کند. اگر کسی به مسؤولان انتخابات مثل وزارت کشور و شورای نگهبان توهین کند، نیازی به شکایت خصوصی ندارد. به‌گزارش فارس، وی افزود: در اینجا خود دادستان وارد می‌شود که البته ستادی هم در قوه‌قضائیه تشکیل شده به ریاست دادستان کل کشور و مسائل را به طور مرتب رصد می‌کند. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای گفت: اگر با برخی افراد برخورد نشده ‌است، فکر نکنند برخورد نخواهد شد. پرونده در حال تکمیل است و به وقتش احضار می‌شوند و به پرونده‌شان رسیدگی می‌شود. سخنگوی قوه‌قضائیه درباره حمله شدید به شورای نگهبان گفت: مسلما در هفته‌های اخیر برخی حرف‌ها از زبان برخی مسؤولان زده شد که ادعایی هم در کشور دارند که می‌تواند هم مصداق توهین هم تشویش اذهان عمومی و هم تحریک افراد برای دست زدن به اعمال خلاف قانون باشد که قطعا برخورد می‌شود؛ حتی اگر مسؤول باشند.

حداد عادل: مجلس آینده
باید به فکر بیکاری و رکود باشد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم مجلس خوبی شکل بگیرد که در شرایط پسابرجام با نقد دلسوزانه دولت، رفاه و اشتغال را برای جوانان رقم بزند.غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به نهایی شدن اجرای برجام، آیا دولت وعده‌های خود در زمینه  رفع مشکلات مردم و رفع رکود و بیکاری را در کشور اجرایی می‌کند، اظهار داشت: امیدوارم مجلس خوبی تشکیل شود که بتواند با کمک به دولت و با نقد دلسوزانه کاری انجام دهد که آثار اقتصادی پسابرجام را در زندگی مردم شاهد باشیم. وی با اشاره به ضرورت رفع مشکل بیکاری و رکود در کشور تصریح‌ کرد: امیدواریم این امر در رفاه مردم و ایجاد اشتغال برای مردم موثر واقع شود.


Page Generated in 0/0047 sec