printlogo


کد خبر: 153404تاریخ: 1394/11/20 00:00
سرخط خبر

 علی بعیدی، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک با بیان اینکه فرار مالیاتی ۱۰۰ میلیون دلاری از سوی ۳۰ واردکننده کالا داریم، گفت: با کارت بازرگانی یک‌بارمصرف به اسم یک پیرزن ۷۰۰ دستگاه سواری پورشه وارد کرده‌اند.
 با حکم وزیر نفت، مرضیه شاهدایی به عنوان اولین معاون زن در وزارت نفت جانشین عباس شعری‌مقدم، مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی شد.
  رئیس سازمان شیلات گفت: در 10 ماه امسال 10 هزار تن محصولات شیلاتی به روسیه صادر شده است.
 مرکز آمار ایران اعلام کرد: متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زمین یا ساختمان‌ مسکونی کلنگی معامله شده در بنگاه‌های معاملات ملکی کشور یک میلیون و 174 هزار تومان بوده است که نسبت به دوره قبل 7/0 درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال قبل 5/1 درصد افزایش داشته است.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقاوله‌نامه‌های دریایی را با ILO نهایی کرد و به تصویب هیأت وزیران رساند. پیوستن به این مقاوله‌نامه کار بزرگی بود و همچنین آیین‌نامه اجرایی آن بزودی ابلاغ می‌شود.
 محمدرضا واعظ مهدوی، معاون امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: در حال حاضر حجم ذخایر موجود در کشور 35 هزار و 100 میلیارد دلار است که در صورت بهره‌برداری مناسب این میزان برای زندگی در شرایط عالی طی 350 سال کفایت می‌کند.
 شرکت واسطه نفتی ویتول خرید نفت از ایران را تایید کرد.
 بانک مرکزی متوسط قیمت خرده‌فروشی و تغییرات نرخ برخی اقلام خوراکی در هفته منتهی به ۱۶ بهمن‌ماه را اعلام کرد که بر این اساس در هفته یاد شده نرخ تخم‌مرغ 7/1 درصد، میوه‌های تازه
7/3 درصد، سبزی‌های تازه 2/7 درصد و گوشت مرغ 3/4 درصد افت داشته و قیمت برنج 6/1 درصد و چای 7/0 درصد با رشد روبه‌رو شد، همچنین نرخ لبنیات، حبوب، گوشت قرمز، قند و شکر و روغن نباتی ثابت ماند.
 


Page Generated in 0/0056 sec