printlogo


کد خبر: 153411تاریخ: 1394/11/20 00:00
کوتاه و گویا

  علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی، رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: جهت‌دهی به پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه به منظور پاسخگویی به نیاز‌های صنعت در دستور کار است.
  حجت‌الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه ندای «الله‌اکبر» در شب 22 بهمن‌ماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور زائران و مردم طنین‌انداز می‌شود، افزود: محافل انس و ختم قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار و ثواب ختم قرآن به روح ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی اهدا خواهد شد.  
  به گفته ناصر امانی، معاون شهردار تهران، بودجه 95 شهرداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی براساس استفاده از ظرفیت‌های داخلی، بکارگیری منابع و قابلیت‌های موجود در کشور و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین، صورت پذیرفته است.
  ایرج عربی، مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر حسین مهدیان فوق‌تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان به‌منظور ویزیت و درمان جانبازان در بیمارستان ساسان و در اول اسفندماه خبر داد.
  پس از احداث بازارچه میوه وتره‌بار در فضای بی‌دفاع شهری محله شهید جهان‌آرا، اهالی این محله با نگارش نامه‌ای از عظیم بابایی شهردار منطقه 6 تقدیر کردند.


Page Generated in 0/0052 sec