printlogo


کد خبر: 153426تاریخ: 1394/11/20 00:00
چهارگوشه

انفجار یک خودرو در ریاض
پایگاه خبری روزنامه سعودی «عکاظ» از وقوع انفجار در ریاض خبر داد. سخنگوی اطلاع‌رسانی پلیس منطقه الریاض اعلام کرد بامداد دوشنبه گشتی‌های امنیتی یک تماس از سوی یکی از شهروندان دریافت کردند و طی این تماس، اعلام شد خودروی این شهروند که مقابل منزلش در محله «العزیزیه» پارک بود، منفجر شده است. این انفجار هیچ قربانی نداشت و تنها این خودروی و خودروهای اطراف آن، آسیب دیده‌اند و نیروهای امنیتی در حال تحقیق در این‌باره هستند.

2 کشته در آتش‌سوزی
سکوی نفتی مکزیک
بر اثر وقوع آتش‌سوزی در سکوی نفتی «آبکاتون» واقع در خلیج مکزیک که متعلق به شرکت نفتی پیمکس است، 2 نفر کشته و 9 نفر دیگر نیز زخمی شدند. شرکت نفتی پیمکس گزارش داد محل دقیق این آتش‌سوزی در بخش تجهیزات فنی سکوی نفتی بوده است و در حال حاضر کارشناسان این شرکت نفتی در حال بررسی آثار این آتش‌سوزی بر این سکوی نفتی هستند.

کناره‌گیری رئیس‌جمهور هائیتی
رئیس‌جمهوری هائیتی در حالی از قدرت کناره‌گیری کرد که این کشور فقیر کارائیب دستخوش موج جدیدی از خشونت‌ها شده و هنوز هیچ جانشینی برای رهبری این کشور وجود ندارد. انتخابات ریاست‌جمهوری هائیتی بارها به تعویق افتاده است و آخرین بار هم 26 اکتبر بود که رای‌گیری انجام شد و به دور دوم کشید اما نامزد اپوزیسیون میشل مارتلی، رئیس‌جمهوری وقت هائیتی را به جانبداری از نامزد مورد نظرش متهم و از رقابت‌ها کنار کشید. همین امر موجب شد تا دولت از ترس ادامه اعتراضات انتخابات را به زمان دیگری موکول کند.

4 کشته در تیراندازی‌های آمریکا
پلیس ایالت فلوریدای آمریکا گفت نیمه‌شب یکشنبه در حمله 3 فرد مسلح به یک باشگاه شبانه در شهر اورلاندو که نزدیک به 300 نفر در آن حضور داشتند، 2 نفر کشته و دست‌کم 10 نفر زخمی شدند. به گفته سخنگوی پلیس فلوریدا، همه تیرها در داخل باشگاه به سوی مردم شلیک شد. در حادثه‌‎ای دیگر که روز یکشنبه در شهر «پس کریستین» در جنوب ایالت
می‌سی‌سی‌پی اتفاق افتاد 2 مرد کشته و
4 نفر هم زخمی شدند. مرکز امنیت عمومی ویرجینیا اعلام کرده است از سال 1963 شمار آمریکایی‌هایی که در حادثه تیراندازی کشته شده‌اند افزایش یافته است.
 


Page Generated in 0/0058 sec