printlogo


کد خبر: 153437تاریخ: 1394/11/20 00:00
سلام وطن

  قرارداد ایران‌خودرو با پژو قابل تامل است! اگر قرار است خودرو زیر 60 میلیون تومان در قرارداد با پژو نباشد که این قرارداد به چه درد اکثریت مردم می‌خورد؟ دوباره باید پراید و 405 و خودروهای از رده خارج و ناامن سوار شویم؟ قراردادها برای پولدارهاست؟
کامرانی

  بنده از خریداران مسکن‌مهر فاز 11 پردیس هستم که با توجه به واریز تمام آورده خود با گذشت ۴۵ ماه هنوز واحد مسکونی خود را تحویل نگرفته‌ام. حالا پیامکی دریافت کرده‌ام که هر چه سریع‌تر دفترچه اقساط را بگیرم. یعنی قسط خانه‌ای که نه تحویل من شده و نه مشخص است کی تحویل شود را الان بپردازم؟
سهرابی

  جناب اژه‌ای در برنامه نگاه یک اعلام کردند اگر مسؤولی نیز درباره یکی از ارکان نظام سخنان بیهوده بگوید می‌شود پیگرد قانونی کرد بنابراین درخواست دارم با آقای هاشمی که به شورای نگهبان هجمه کردند برخورد قانونی شود.
شعبان‌زاده

  گاهی اوقات به صورت اتفاقی در هنگام رانندگی خطایی صورت می‌گیرد که جریمه هنگفتی در پی دارد برای مثال چند روز قبل سرعتم کمی بالا رفت و در اتوبان بیش از 80 کیلومتر به صورتی اتفاقی رفتم و دوربین‌های راهنمایی و رانندگی عکس انداخت. می‌خواستم درباره این نوع اتفاقات پلیس برای افرادی که سابقه آنها مشخص است و در یک‌ سال یک بار جریمه می‌شوند تخفیفاتی را در نظر بگیرد.
صابری

  از اینکه اصولگرایان به یک لیست واحد جهت انتخابات مجلس دست پیدا کردند بسیار خوشحالم و در بین دوستانم عمدتا از رای دادن به این لیست صحبت شده است و همگی موافق بودیم. امیدوارم مجلسی قوی و دور از هیاهوهای سیاسی شکل بگیرد تا به مشکلات مردم رسیدگی شود.
شامخی
 


Page Generated in 0/0058 sec