printlogo


کد خبر: 153465تاریخ: 1394/11/21 00:00
سرخط خبر

 المانیتور با اشاره به قرارداد ایران‌خودرو و پژو برای تولید و داخلی‌سازی 3 محصول این شرکت نوشت: فرآیند انتقال تکنولوژی در ۱۳ سال تکمیل خواهد شد، اما مدل‌های تولید شده تا آن زمان آنقدر قدیمی خواهند شد که دیگر نمی‌توان آنها را صادر کرد.
 گمرک ایران جزئیات واردات 600 خودروی سواری لوکس به اسم یک زن روستایی با ارز مرجع را منتشر کرد.
 بانک مرکزی جمهوری اسلامی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی «آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
 توماس آندرس، مدیرعامل گروه ایرباس گفت: اولین هواپیمای ATR آبان ۹۵ به هما تحویل می‌شود.
 قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی گفت: تا هفته آینده دستورالعمل اجرایی فروش واحدهای مسکن‌مهر بدون متقاضی به استان‌ها ابلاغ می‌شود و واحدها به قیمت تمام‌شده واگذار خواهد شد.
 نیویورک تایمز از تقاضای بالای گردشگران آمریکایی برای سفر به ایران خبر داد و نوشت: گردشگران پرتعداد آمریکایی بدون توجه به هشدار وزارت خارجه این کشور برای سفر به ایران بلیت رزرو کرده‌اند.
 با مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران هرگونه کاربری با عنوان باغ‌شهر و باغ مسکونی و باغ‌ویلا در همه طرح‌های توسعه و عمران و در همه سطوح و مقیاس فاقد وجاهت قانونی بوده و قابل استناد نیست.
 طبق گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در پاییز امسال با 2/0 درصد افزایش به 7/10درصد رسیده است.
 سفیر ترکیه در روسیه گفت: در سال ۲۰۱۶ اقتصاد ترکیه به واسطه تحریم‌های روسیه بیش از ۱۱ میلیارد دلار آسیب می‌بیند.
 سازمان توسعه تجارت خطاب به گمرک نوشت: ثبت سفارش و ترخیص انواع تایرهای OTR کشاورزی، راهسازی و معدنی فاقد تولید داخلی برای ثبت سفارش و ترخیص نیازمند ارائه گواهی ثبت نمایندگی واردات از مرکز اصناف و بازرگانان نیست.
 پدرام سلطانی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است به دلیل اینکه حمایت از سرمایه و سرمایه‌دار در کشور شکننده است و امنیت لازم برای آنها وجود ندارد، افراد ثروتمند علاقه‌ ندارند که میزان دارایی‌ها و ثروت‌شان اعلام شود.
 معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: پهنای باند تخصیص‌یافته به هر شخص در کشور 8 مگابایت است.
 مرکز آمار ایران با انتشار تغییرات قیمت در پاییز سال جاری اعلام کرد: دستمزد برخی گروه‌های کارگری تا ۳۸ درصد کاهش یافته است.
 رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم از تجمیع تسهیلات خرید و ساخت مسکن و افزایش وام به 170 میلیون تومان خبر داد و گفت:‌ تجمیع و یکپارچه کردن تسهیلات 100 میلیون تومانی انبوه‌سازان، 60 میلیون تومانی فروش اوراق بهادار و 10 میلیون تومانی جعاله یک ضرورت است.
 


Page Generated in 0/0062 sec