printlogo


کد خبر: 153473تاریخ: 1394/11/21 00:00
اخبار

رئیس پلیس راهور تهران تشریح کرد
تمهیدات ترافیکی ۲۲بهمن
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه راهپیمایی
۲۲ بهمن را تشریح کرد. به گزارش مهر، سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی را از چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه به اجرا درخواهد آورد. به گفته وی، محدودیت تردد که از ساعت ۲۲ امشب و در مرحله اول به اجرا درخواهد آمد  شامل رینگ داخلی میدان آزادی در 4 مقطع منتهی به میدان آزادی ویژه وسایل نقلیه عمومی و شخصی است. سردار حسینی درباره محدودیت‌های ممنوعیت توقف و پاکسازی معابر نیز بیان داشت: طول بزرگراه جناح از میدان آزادی تا فلکه دوم صادقیه در هر دو مسیر، همچنین طول جاده مخصوص از میدان آزادی تا پل اکباتان در هر دو مسیر، طول بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان آزادی تا میدان فتح در هر دو مسیر، طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی و در ادامه تا میدان امام حسین(ع) در هر دو مسیر، شامل محدودیت توقف و پاکسازی شده و خودروهایی که در این مسیر توقف داشته باشند توسط عوامل راهنمایی و رانندگی به پارکینگ منتقل خواهند شد. وی با اشاره به اینکه از ساعت ۲۲ بیست و یکم بهمن رینگ داخلی میدان آزادی در همه مبادی‌ها مسدود خواهد شد، افزود: مسیرهای منتهی به میدان آزادی تا ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن باز است و از این ساعت به بعد  محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده اعمال خواهد شد.

خدمات مترو در سالروز پیروزی انقلاب
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران اقدامات مترو برای خدمت‌رسانی در روز 22 بهمن را تشریح کرد. به گزارش «وطن امروز»، محسن نایبی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران  در این‌باره بیان داشت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران در روز 22 بهمن‌ماه با بسیج نیروهای خود خدمات ویژه‌ای به راهپیمایان این روز عزیز ارائه خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه استفاده از مترو از ابتدای سرویس‌دهی تا پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن رایگان است، افزود: پس از پایان مراسم نیز فقط ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود رایگان است. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه در این روز تمام خطوطی که با ازدحام جمعیت روبه‌رو شوند با حرکت قطارهای فوق‌العاده پوشش داده می‌شوند، تصریح کرد: 22 بهمن در خطوط 2، 3 و 4 فاصله گذر قطارهای مترو کاهش پیدا می‌کند. وی تصریح کرد: در خطوط 2 و 4 نیز در صورت نیاز برای جلوگیری از ازدحام جمعیت قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهد شد.


زمینگیر شدن 10 هزار نفر در کولاک
برف و کولاک در ۱۷ استان بیش از ۱۰ هزار نفر را زمینگیر کرد. ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر  با اشاره به وقوع برف و کولاک در 17 استان کشور، اظهار داشت: آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان شمالی،‌ چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان با بارش برف سنگین روبه‌رو شدند. رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، به فارس گفت: براین اساس امدادگران در قالب 119 تیم امدادی به 10 هزار و 617 نفر امدادرسانی کرده و 650 نفر آنها را به صورت اضطراری اسکان دادند. وی به امدادرسانی در 54  محور اصلی کشور اشاره کرد و افزود: در این جاده‌ها 7 نفر از مادران بارداری که در برف گیر افتاده بودند از یخ‌زدگی نجات پیدا کرده و به مراکز درمانی انتقال یافتند.


Page Generated in 0/0077 sec