printlogo


کد خبر: 153475تاریخ: 1394/11/21 00:00
کوتاه و گویا

  علی‌اصغر  احمدی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ایران در دیدار با کوربونیون بهادر باباجون، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تاجیکستان اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر ایران به اندازه یک میلیون نفر در تهران و همچنین به اندازه
2 میلیون نفر در سراسر کشور تجهیزات و اقلام امدادی به صورت آماده در انبارها دارد.
  به گفته قاسم قاسم‌خانی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه باغ‌موزه دفاع‌مقدس، این باغ‌موزه ظرفیت بالا و مناسبی برای مطرح شدن به عنوان مقصد گردشگری بویژه برای بازدیدکنندگان خارجی دارد و معرفی این ظرفیت همکاری انجمن تورگردانان را می‌طلبد.
  سیزدهمین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری از روز 24 تا 29 بهمن با همکاری گروه صنعتی فومن‌شیمی و شهرداری فومن در دانشکده فنی این شهر برگزار می‏شود.
  همزمان با فرارسیدن سالروز یوم‌الله 22 بهمن، شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی متشکل از سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با صدور بیانیه‌ای از ملت ایران و بویژه دانش‌آموزان برای شرکت در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن  دعوت به عمل آوردند.
  علی فرهادی، معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از انتشار  2 عنوان کتاب جدید در حوزه مدیریت شهری با نام‌های «توسعه شهری منطق تهیه برنامه‌ها»  و «ایستگاه‌های انتقال پسماند» خبر داد.
  بابک شریف‌کاشانی، دبیر علمی پنجمین کنگره بین‌المللی نارسایی قلب ایران با بیان اینکه سالانه 80 تا 90 مورد پیوند قلب در کشور انجام می‌شود، گفت: هنوز تعداد اهدای عضو و پیوند قلب در کشور به‌گونه‌ای نیست که بتوان گفت در وضعیت ایده‌آل هستیم اما نسبت به گذشته وضعیت به صورت چشمگیری بهبود یافته است.


Page Generated in 0/0054 sec