printlogo


کد خبر: 153505تاریخ: 1394/11/21 00:00
سلام وطن

 آقای نوبخت گفته‌اند که عیدی 688 هزار تومانی کارمندان دولت قبل از اسفند به حسابشان واریز می‌شود از مبلغ کم آن که بگذریم امیدوارم پرداخت این عیدی قبل در آستانه انتخابات شائبه راضی کردن مردم برای حمایت از لیست‌های دولتی را نداشته باشد.
سرکرده

 در برنامه پایش و نظرسنجی آن مردم برای رای دادن به نمایندگان به گزینه‌ای رای دادند که درباره ثروت افراد نامزد بود و نه به جناح‌بندی آنها، این نشان می‌دهد اولویت مردم برای رای دادن چیست اما نامزدها بیشتر سعی دارند جناج خود را به رخ مردم بکشند در صورتی که اهمیت کمی برای مردم دارد. مردم باید بدانند کسی که می‌خواهد به مجلس برود از قشر خودشان و مستضعف است یا مرفه است و در مجلس به دنبال سود و عایدی خود و جناحش می‌رود؟
زبردست

 این شورای نگهبان همانی است که آقای هاشمی را تایید صلاحیت کرده است و یکی از آقازاده‌ها را رد کرده است. اگر ایشان از این روند ناراضی هستند یا خودشان مشکلی دارند که تایید شده‌اند باید انصراف دهند تا اعتراض‌شان قبول واقع شود و‌الا این تنها یک تبلیغات رسانه‌ای است و مردم از این ترفندها باخبرند.
سلوکی

 آقای روحانی از وعده‌های انتخاباتی خود عقب‌نشینی می‌کنند؟ ایشان که وعده 100 روزه حل مشکل اقتصادی را دادند بعد از قریب 3 سال می‌گویند مگر ما برجام را آورده‌ایم، ملتی که توانست برجام را بسازد کشور را هم خواهد ساخت! این یک سخن پوپولیستی و فرار از بار مسؤولیت است.
ذبیح‌نژاد

 از مسؤولان محترم درخواست دارم بر سفر ایرانی‌ها به برزیل نظارت کافی داشته باشند تا بیماری زیکا که در این کشور شیوع پیدا کرده است خدایی نکرده به ایران راه پیدا نکند.
شفاعتی


Page Generated in 0/0119 sec