printlogo


کد خبر: 153532تاریخ: 1394/11/24 00:00
اخبار

 افزایش 4 درصدی ارزش معاملات بورس کرمانشاه
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از افزایش 4 درصدی ارزش معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کرمانشاه و ایجاد 122 کد معاملاتی جدید خبر داد.  زهرا دفتری در گفت‌و‌گو با فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ارزش معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کرمانشاه با افزایش
4 درصدی همراه بود. وی از معامله تعداد 184 هزار و 23 سهم و حق تقدم در تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه و در هفته منتهی به 23 بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.  دفتری تاکید کرد: در پایان معاملات این هفته شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، عمران و توسعه فارس، زامیاد، بانک تجارت، بانک صادرات و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین تقاضای خرید را داشتند. وی عنوان کرد: شرکت‌های ماشین‌سازی اراک، بانک صادرات و زامیاد نیز در معاملات این هفته بیشترین تقاضای فروش را داشتند.


بانک ملت مجتمع آموزشی و خوابگاه دانشجویی می‌سازد
مدیرعامل بانک ملت کلنگ یک مجتمع آموزشی و یک خوابگاه دانشجویی را با حضور استاندار سمنان در شهرستان سرخه به زمین زد.  در این مراسم که در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و همچنین استاندار سمنان، امام جمعه و فرماندار سرخه و جمعی از مدیران  ادارات کل این شهرستان و نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، کلنگ یک مجتمع آموزشی دخترانه از پیش‌دبستانی تا هنرستان و نیز خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه- ‌زادگاه رئیس‌جمهوری- به زمین زده شد. علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با بیان این نکته که همه ما مدیون خون شهداییم، گفت: اگر امروز به راحتی به زندگی و فعالیت می‌پردازیم، به یمن رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای انقلاب و 8 سال دفاع‌مقدس است.  وی سال ۹۴ را سال خوبی برای بانک ملت خواند و افزود: موفقیت‌های پی‌درپی بانک  در سال جاری زبانزد عام و خاص شده و همه مسؤولان عملکرد این بانک را مورد تحسین قرار داده‌اند.
 


Page Generated in 0/0057 sec