printlogo


کد خبر: 153537تاریخ: 1394/11/24 00:00
اخبار

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن
«نه» به آمریکا بود
خطیب نماز جمعه تهران گفت پیام حضور کم‌سابقه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال «نه» به آمریکا بود. به گزارش مهر، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: شما یک عید بزرگی را به رخ دنیا کشاندید و برای سی‌وهفتمین بار عید پیروزی انقلاب را جشن گرفتید و با حضور حماسی خود خار چشم دشمنان شدید. ان‌شاءالله عید دیگری را ۷ اسفند در پیش خواهید داشت.  وی ادامه داد: حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای پاسداری از خون شهیدان، حفاظت از پرچم ولایت، نه گفتن به آمریکا شیطان بزرگ، داعش و عوامل مخربش بود. با همین نیت ان‌شاءالله در پای صندوق‌های رای حاضر خواهید شد.  خطیب نماز جمعه تهران در توصیه‌ای به نامزدهای انتخاباتی گفت: از تبلیغات غربی که به دروغ و هر زد و بندی متوسل می‌شوند تا خود را به مجلس برسانند و کم و بیش در کشور ما هم در دوره‌های گذشته مشاهده شده پرهیز کنید. از دادن وعده‌های بد و غیرعملی خودداری کنید. بعضی از کاندیداها به چهره‌های بدنامی وابسته می‌شوند که این موضوع برکتی نخواهد داشت. تنها جنبه‌های اثباتی خود را مطرح کنید و علیه یکدیگر جوسازی نکنید و به رقبای خود تهمت نزنید.

نامه رهبر انقلاب دریچه‌ای نو
 برای فهم تحولات جهانی
رئیس ستاد نشر و تبلیغ نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب، این اقدام رهبر انقلاب را به‌منزله گشایش منظر و دریچه‌ای نوین به‌سوی فهم تحولات جهانی قلمداد کرد. به گزارش تسنیم، دکتر حمیدرضا مقدم‌فر در کنگره بین‌المللی هم‌اندیشی میهمانان خارجی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران درباره ابتکار رهبر معظم انقلاب در نامه‌نگاری با جوانان غربی گفت: نباید چنین پنداشت که نامه‌نگاری رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غربی صرفاً یک اقدام مقطعی و واکنشی در پاسخ به حوادث تروریستی فرانسه بوده است، بلکه این اقدام را می‌توان به‌منزله گشایش منظر و دریچه‌ای نوین به‌سوی فهم تحولات جهانی قلمداد کرد، آن هم در شرایطی که فرهنگ و اندیشه غربی در سراشیبی افول تدریجی قرار گرفته و مکاتب الحادی اومانیستی به‌رغم تمام شعارها و ادعاهایشان، به‌وضوح در تدبیر کار بشر و گره‌گشایی از مشکلات و تسکین آلام او وامانده‌اند و دیگر هیچ نسخه شفابخش و هیچ افق روشنی برای عرضه به پیروان سرگشته خود ندارند. مقدم‌فر افزود: در دورانی که اکثریت ساکنان جامعه جهانی از مدیریت ظالمانه و ناعادلانه حاکم ناراضی هستند و تغییر و رهایی‌بخشی را مطالبه می‌کنند، نامه رهبر انقلاب اسلامی به‌مثابه یک دعوت است، دعوت به مسیری نو که سازگار با فطرت حقیقت‌جوی تمامی ابنای بشر باشد. کارکرد این نامه از حیث مقطع زمانی مشابه نامه مشهور امام خمینی به گورباچف در روزگار افول اتحاد شوروی و مکتب کمونیسم است، با این تفاوت که امروز شاهد نشانه‌های افول لیبرال - دموکراسی غربی هستیم و نیز مخاطبان دعوت انقلاب اسلامی نیز نه‌فقط یک سیاستمدار یا حزب سیاسی بلکه عموم جوانان آینده‌ساز جوامع غربی هستند.

دولت باید روی معیشت مردم متمرکز باشد
نماینده مردم تهران با بیان اینکه با سیاست «کشاورزی هراسی»، واردات بی‌رویه را در کشور سامان می‌دهند، گفت: این بزرگ‌ترین خیانت به بخش کشاورزی است. به گزارش فارس، مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه هستند اما مهم این است که ما قدری تدبیر بیشتری برای  حل مشکلات کشور داشته باشیم. وی با بیان اینکه دولت باید بر روی مسائل اقتصادی و معیشت مردم متمرکز باشد، افزود: همه چیز در این کشور فراهم است اما متاسفانه بخش کشاورزی مغفول مانده و سیاستی با نام کشاورزی‌هراسی در حال اجراست. وی گفت: با سیاست کشاورزی‌هراسی واردات بی‌رویه را سامان می‌دهند و این بزرگ‌ترین خیانت در این بخش است. بذرپاش ادامه داد: وقت آن رسیده که دولت تمرکز خود را در بخش کشاورزی بگذارد تا این بخش رونق و تحول ویژه یابد.


Page Generated in 0/0065 sec