printlogo


کد خبر: 153547تاریخ: 1394/11/24 00:00
سرخط خبر

 شورای رقابت در جلسه دویست‌وچهلم تصویب کرد، با توجه به مفاد فصل نهم قانون اصل ۴۴، مرکز ملی رقابت موظف است به‌طور مستمر شرایط رقابتی در بازار خودرو را پایش و نظارت کند و خودروسازان باید اطلاعات همه خودروهای جدید را برای بررسی به مرکز ملی رقابت ارائه کنند. بنابراین با اعلام تداوم انحصاری بودن بازار خودرو، ادامه قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت صورت می‌گیرد.
 معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قرار شد کارگروهی با عضویت وزارت اقتصاد، نفت، سازمان مدیریت، بانک مرکزی و برخی اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی حرف‌های منتقدان به قراردادهای جدید نفتی را بشنود و نتیجه را به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه کند.
 جان اسمیت، رئیس اداره کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا گفت: از ۴۰۰ شخص حقیقی و حقوقی که در روز اجرای برجام از فهرست تحریم‌ها خارج شدند، تقریبا ۲۰۰ فرد و شرکت در فهرست جدید تحریم‌ها قرار گرفتند.
 شرکت تابان در ازای دریافت یارانه‌ حمل‌ونقل به میزان تقریبا 3 میلیارد و 380 میلیون تومان معادل 25 درصد هزینه کل سفرهای انجام شده، متعهد است از 4 اسفند امسال به مدت 6 ماه از فرودگاه امام خمینی(ره) به فرودگاه بندر آستاراخان روسیه و برعکس، خدمات خطوط پروازی را به صورت منظم و بدون وقفه به تجار و بازرگانان ارائه دهد.
 المانیتور خبر داد تحریم‌ها علیه هواپیمایی ماهان ایر لغو نشده است.
 دولت با پرداخت تنخواه ۱00۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد عمومی کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور پرداخت حقوق و مزایای مشمولان صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد موافقت کرد.
 علی جمالی‌قمی، رئیس امور برنامه‌ریزی سازمان مدیریت اعلام کرد: برگزاری دوره‌های اقتصاد مقاومتی توسط موسسات و مراکز دولتی و غیردولتی به هرشکلی، به غیر از مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، غیرقانونی است.
 حمیدرضا شاهدوست، رئیس پایانه نفتی شمال گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از حوضچه فراگیری ظرفیت سوآپ نفت به حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز قابل افزایش است.
  براساس ضوابط پرداخت عیدی پایان سال (عیدی) به کارکنان دولت، شرکت‌های دولتی موظف هستند به مدیران و اعضای هیأت مدیره نیز فقط مبلغ ۶۸۸ هزار تومان بابت عیدی و پاداش پایان سال پرداخت کنند.
 حمیدرضا سیدی، مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی از ارائه برنامه پروازی شرکت‌های هواپیمایی اروپایی ایرفرانس، بریتیش ایرویز و کی.ال.ام برای آغاز فعالیت دوباره از فروردین ۹۵ در ایران خبر داد.
 سازمان ملی استاندارد اعلام کرد خامه با نام تجارتی دامداران، با سری ساخت 2307 و تاریخ تولید 8 مهر 94 به دلیل داشتن مشکلات کیفی، غیراستاندارد است.
 هدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی از تقاضا برای واردات گوشت گوزن و گاو از روسیه خبر داد.
 وزیر نیرو گفت: 4500 میلیارد تومان طلب و 25 هزار میلیارد تومان بدهی داریم.
 معاون فنی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه حدود ۱۴۰۰ فروشگاه غیرمجاز عرضه سموم در کشور وجود دارد، گفت: طرح ساماندهی این فروشگاه‌ها از اوایل اسفندماه در کشور اجرایی می‌شود.
 رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ۴ محصول جدید معدنی استراتژیک در اسفندماه رونمایی می‌شود.
 


Page Generated in 0/0055 sec