printlogo


کد خبر: 153554تاریخ: 1394/11/24 00:00
اخبار

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد
ممنوعیت برگزاری میتینگ انتخاباتی
فرمانده ناجا با اشاره به نزدیک شدن به زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز این تبلیغات برای مجلس خبرگان، برگزاری میتینگ و تجمع خیابانی را ممنوع عنوان کرد.
سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آغاز زمان تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نزدیک شدن به زمان تبلیغ نامزدهای مجلس شورای اسلامی به تسنیم اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی و قانونی خود در تامین امنیت انتخابات و برخورد با تخلفات انتخاباتی عمل خواهد کرد. اشتری در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری میتینگ و تجمع خیابانی از سوی کاندیداهای انتخاباتی مجاز است یا خیر، بیان داشت: خیر! پلیس مجری قانون است و به وظیفه خود در قبال اجرای صحیح قانون، عمل خواهد کرد.

امکان ثبت درخواست تعجیل اعزام مشمولان
«با توجه به افزایش ظرفیت اعزام به خدمت مشمولان، متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست تعجیل در موعد اعزام به خدمت خود اقدام کنند».  به گزارش  مهر، سرهنگ رحمان علیدوست، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب گفت: با توجه به افزایش محدود ظرفیت پذیرش نیروهای مسلح، مشمولان دارای برگه آماده به خدمت، با تاریخ‌های اعزام در سال ۱۳۹۵ می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی  www.Vazifeh.police.ir بخش سامانه خدمات اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) به صورت غیرحضوری یا با مراجعه حضوری به این دفاتر نسبت به ثبت درخواست تعجیل در موعد اعزام به خدمت خود اقدام کنند. وی افزود: سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود مراکز آموزش نیروهای مسلح نسبت به موافقت با درخواست مشمولان اقدام می‌کند. معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان می‌توانند پس از ثبت درخواست، نتیجه را پس از یک هفته از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی
(پلیس +۱۰) دریافت کنند.


افزایش مصرف مخدر «گل» بین دانشجویان
قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری‌های مشترک میان ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه خوارزمی نسبت به افرایش مصرف مخدر «گل» میان دانشجویان هشدار داد. به گزارش «وطن‌امروز»، علیرضا جزینی در مراسم امضای این تفاهمنامه با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به 4 محیط «دانش‌آموزی»، «دانشجویی»، «محیط کار» و «محلات» در اجرای ‏برنامه‌های پیشگیرانه از اعتیاد گفت: آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد در بسیاری از موارد، اولین تجربه مصرف مواد ‏مخدر توسط معتادان، در محیط‌های دانش‌آموزی و در مقطع متوسطه انجام شده است.‏ جزینی با اشاره به افزایش مصرف ماده مخدر «گل» در میان دانشجویان افزود: در حال حاضر متاسفانه ‏برخی دانشجویان این تصور را دارند که با مصرف گل، به سمت اعتیاد نمی‌روند؛ در حالی که باید با آموزش صحیح و ‏پیشگیرانه در این بخش، اطلاعات درست را به جامعه دانشجویی و جوانان کشور ارائه داد.‏


تبدیل میدان امام حسین(ع) به مرکز فرهنگی
شهردار منطقه 7 با اشاره به تلاش شهرداری تهران در بهره‌برداری از میدان امام حسین (ع) به عنوان محور فرهنگی و تجاری، از احداث بزرگ‌ترین موسسه قرآنی در حاشیه این میدان با همکاری سپاه محمد رسول‌الله تهران خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، رضا نگهبان، شهردار منطقه 7 با اعلام این خبر گفت: میدان امام حسین (ع) و اطراف آن به مرکزی فرهنگی تبدیل خواهد شد. وی  از ساخت بزرگ‌ترین موسسه قرآنی در حاشیه این میدان خبر داد و افزود: امروز نیازمندیم بخشی از فعالیت‌ها را به شب منتقل کنیم، نیازمندیم که شب‌های پایتخت را زنده کنیم و شب مردگی در تهران را رفع کنیم، همچنین در آینده شاهد احداث بزرگ‌ترین موسسه قرآنی در حاشیه این میدان با همکاری سپاه محمد رسول‌الله تهران خواهیم بود.


Page Generated in 0/0051 sec