printlogo


کد خبر: 153564تاریخ: 1394/11/24 00:00
اخبار

پرسپولیس با گل طارمی  به جایگاه سوم رسید
پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با کسب پیروزی مقابل فولاد به رده سوم جدول صعود کرد. سرخپوشان تهرانی با گل مهدی طارمی در دقیقه ۱۳ فولاد را از پیش رو برداشتند تا 34 امتیازی شده و به ادامه لیگ امیدوار شوند. پرسپولیسی‌ها روز گذشته مانند اکثر بازی‌های خود یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و در همان دقایق نخست موقعیت‌های فراوانی را خلق کردند تا در 13 دقیقه ابتدایی به گل برسند. پرسپولیس که  استقبال تماشاگرانش خیلی‌ها را غافلگیر کرد در ادامه هم حملات خطرناکی را تدارک دید اما به علت وجود همان مشکل همیشگی یعنی نبودن دقت کافی مهاجمان نتوانست بیش از یک گل به ثمر برساند. مهدی طارمی با گل دیروز 12 گله شد تا با فاصله 4 گل نسبت به نفر دوم همچنان جایگاه خود را در صدر گلزنان لیگ برتر تثبیت کند. همچنین نتیجه 3 دیدار دیگر هفته بیستم که دیروز برگزار شد به شرح زیراست:
سپاهان اصفهان یک - سایپا ۲
گل‌ها: میلاد میداوودی (۵۹) و علی زینالی (۷۸) برای سایپا و پریرا (۹۲) برای سپاهان
استقلال خوزستان یک - تراکتورسازی تبریز یک
گل‌ها: علی‌اصغر عاشوری (۱۴) برای استقلال خوزستان و محمد ایرانپوریان
(۸۲ - پنالتی) برای تراکتورسازی
پدیده مشهد صفر - صبای قم صفر

کی‌روش برای کمک به کفاشیان  استعفا داد
کارلوس کی‌روش اعلام کرد فردا استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت تقدیم رئیس فدراسیون خواهد کرد. پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگویی اظهار کرد: فردا برگه استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت و در روز انتخابات فدراسیون فوتبال تقدیم آقای کفاشیان خواهم کرد. این تصمیم برای کمک به ایشان است چرا که اگر من را اخراج کند مردم و بازیکنان علیه‌اش خواهند بود و اگر من را نگه دارد اسدی، رئیس‌اش و گروهی که با اسدی هستند به مخالفت با ایشان خواهند پرداخت که این موضوع مشکل بزرگی برای رئیس فدراسیون خواهد بود. به همین دلیل فردا استعفای خودم را به تاریخ یازدهم اردیبهشت به ایشان تقدیم خواهم کرد.

فسخ قرارداد مربی ایتالیایی
فدراسیون دوچرخه‌سواری قرارداد مربی ایتالیایی تیم ایران در بخش سرعت را پس از 4 ماه همکاری فسخ کرد. پس از عملکرد نه‌چندان مطلوب دوچرخه‌سواران سرعت کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، فدراسیون کشورمان تصمیم گرفت به همکاری با «وینچنزو چچی» ایتالیایی ادامه ندهد و قرارداد این مربی ایتالیایی را فسخ کند. چچی 49 ساله در مهر ماه 94 قرارداد 3 ساله‌ای تا بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با فدراسیون دوچرخه‌سواری امضا کرده بود.  اصغر خالقی، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در این باره به خبرنگار ورزشی گفت: پس از بازگشت تیم از مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار شد، تصمیم گرفتیم قرارداد مربی ایتالیایی را فسخ کنیم.  وی درباره پرداخت حق و حقوق این مربی عنوان کرد: پول او را تا زمان هدایت تیم‌ملی پرداخت می‌کنیم و البته به احتمال فراوان مبلغ یک ماه دیگر را نیز به او خواهیم داد.

ملبورن ویکتوری به دنبال آندو
ملبورن ویکتوری به دنبال به خدمت گرفتن آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی ایران است. آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی ایران که در سایپا بازی می‌کند، به لیگ ایران بازگشته است تا قبل از بازی‌های حساس ایران در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی روسیه در لیگ ایران بازی کند.  در این بین روزنامه سان انگلیس خبر داده است تیم ملبورن ویکتوری از موفق‌ترین تیم‌های استرالیایی به دنبال به خدمت گرفتن آندرانیک تیموریان هافبک تیم‌ملی ایران است. اگر این انتقال صورت بگیرد، تیموریان به اولین لژیونر تاریخ فوتبال ایران در استرالیا تبدیل خواهد شد. البته این تیم استرالیایی که بشدت به دنبال جذب بازیکنی با تجربه برای پست هافبک دفاعی برای تقویت خود برای لیگ قهرمانان آسیا است، یک بازیکن ژاپنی را نیز مدنظر خود قرار داده است.  تیموریان که 97 بازی ملی برای ایران انجام داده است، اولین کاپیتان مسیحی تاریخ فوتبال ایران است که بزودی به باشگاه صدتایی‌های تیم‌ملی ایران خواهد پیوست.  مارکوس تولیو تاناکا که 43 بازی ملی برای ژاپن دارد، گزینه دیگر این تیم استرالیایی است که از بین این بازیکن و آندرانیک تیموریان، یک بازیکن به ملبورن ویکتوری خواهد پیوست.
 


Page Generated in 0/0054 sec