printlogo


کد خبر: 153576تاریخ: 1394/11/24 00:00
سلام وطن

 یک سوال دارم و آن اینکه مسؤولان میراث فرهنگی و گردشگری کشور دارند چکار می‌کنند که اوضاع گردشگری کشور در این وضعیت بد اقتصادی است. چه تسهیلاتی برای مردم و مستضعفان که نمی‌توانند به نقاط دیدنی کشور خودمان بروند ایجاد کرده‌اند؟ عید نوروز و 13 روز تعطیلی را در پیش داریم و عده‌ای از مردم حتی خواب سفر رفتن را هم نمی‌بینند!
طلایه‌دار

 نمایندگان فعلی و آینده مجلس در پیشگاه خداوند مسؤول هستند و باید پاسخگو باشند که برای تحقق اقتصاد مقاومتی که مطالبه رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم است چکار کرده‌اند. وظیفه آنها این است که از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی پاسخ شفاف بخواهند. اقتصاد مقاومتی چاره کار ماست. نمایندگان! حرف رهبری روی زمین نماند.
 فریدونی

  از صداوسیما درخواست دارم درباره امنیت کشورهای دیگر و مقایسه آن با امنیت ایران اسلامی گزارش تهیه و پخش کند تا آنهایی که هنوز به این امنیت و نعمت آگاه نیستند به یقین برسند.
تفرشی

  از ابراهیم حاتمی‌کیا به خاطر ساخت فیلم «چ» و «بادیگارد» بسیار متشکرم و از او درخواست دارم یک فیلم درباره مدافعان حرم بسازد و هنر خودش را در این راه خرج کند که کار بسیار بزرگی است.
شاتری

  از دولت درخواست دارم بخشی از پول‌های آزاد شده از بلوکه آمریکا را در مسکن‌مهر خرج کند تا زودتر تکمیل شود و تعداد زیادی بی‌خانمان دارای سرپناه و از رنج اجاره‌نشینی راحت شوند.
طهماسبی

  راهپیمایی عظیم 22 بهمن و حضور هموطنانم را با غرور از صداوسیما مشاهده کردم و به خود بالیدم که مردم ایران مانند ابتدای انقلاب هنوز بر آرمان بزرگ جمهوری اسلامی و خمینی کبیر یکصدا و همدل هستند. این نشان می‌دهد که 7 اسفند پرشور‌ترین انتخابات کشور را برگزاری می‌کنیم و دشمنان این نظام باز هم انگشت بر دهان خواهند ماند.
یکه‌سوار
 


Page Generated in 0/0054 sec