printlogo


کد خبر: 153652تاریخ: 1394/11/26 00:00
کیفیت هوای پایتخت همچنان ناسالم است
فقط تعطیلی زنگ ورزش مدارس!

براساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا کیفیت هوای تهران طی روز یکشنبه برای گروه‌های حساس جامعه در شرایط ناسالم قرار گرفت. محمد رستگاری، معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران درباره کیفیت هوای روز یکشنبه تهران اظهار داشت: براساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرارگرفت.وی به باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: رسیدن میانگین شاخص ذرات معلق کمتر از
5/2 میکرون به عدد 135 بیانگر قرارگیری هوای پایتخت در شرایط ناسالم است. معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران تاکید کرد: سالمندان، کودکان و بیماران ریوی، قلبی و تنفسی از حضور، تردد و انجام فعالیت‌های ورزشی و بدنی در فضای آزاد خودداری کنند و سایر شهروندان تا حد امکان از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده نکنند.
تعطیلی زنگ ورزش مدارس
این در حالی است که اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران اعلام کرد: «به دلیل آلودگی هوا زنگ ورزش مدارس تهران دوشنبه و سه‌شنبه (امروز و فردا)
تعطیل است. بر پایه این گزارش، به دلیل آلودگی هوا، زنگ ورزش در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 26 و 27 بهمن‌ماه در تمام مدارس تهران تعطیل است».
 


Page Generated in 0/0065 sec