printlogo


کد خبر: 153666تاریخ: 1394/11/26 00:00
سرخط خبر

   حسین معصوم، نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در شورای حفظ حقوق بیت‌المال با اشاره به پیش‌فروش بدون مجوز ۲۶۵ واحد از سوی شرکت سارینا کیش، گفت: وزارت راه از هرکس که بخواهد قانون را رعایت کند، حمایت می‌کند.
 وزارت خزانه‌داری آمریکا تصریح کرده است بانک‌های انصار، صادرات، مهر‌ و بانک صادرات شعبه لندن همچنان تحت
تحریم‌های ثانویه آمریکا قرار دارند و شرکت‌ها و افراد خارجی نمی‌توانند با آنها مراوده داشته باشند.
 مدیرکل خدمات ارزش افزوده همراه اول گفت: سرویس‌های ارزش افزوده پیامکی ظرف 4 سال یکهزار و ۷۷۰ میلیارد تومان درآمد برای همراه اول داشت علاوه ‌بر اینکه درآمدهای ناشی از پیامک ما ظرف 4 سال اول فعالیت به ترتیب 50، 240، 480 و سال گذشته یکهزار میلیارد تومان بود.
 شرکت مخابرات استان تهران طرح فروش اینترنت پرسرعت در مراکز روستایی را با تعرفه ۷۵ هزار ریال در سطح استان آغاز و اعلام کرد: افرادی می‌توانند از این طرح استفاده کنند که در مراکز روستایی بوده و جزو مشتریان جدید یا مشترکان نامحدود سرویس ADSL مخابرات باشند.
 معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی گفت: براساس قانون صادرات برق باید با مجوز وزارت نیرو صورت بگیرد و وزارت نفت به‌طور مستقل نمی‌تواند اقدام به صادرات برق کند.
 فارس نوشت: وزیر نفت گزارش خود را مبنی بر زیان‌ده بودن سامانه کارت هوشمند سوخت به هیات دولت ارائه کرده و در ظاهر دولت تصمیم خود را برای عرضه بنزین بدون کارت گرفته است.
 بانک مرکزی اعلام کرد: هیأت انتظامی بانک‌ها و حتی مراجع محترم قضایی برآنند با جدیت موضوع تخلف بانک‌ها در زمینه اعمال نرخ سود بانکی مصوب را رصد کرده و با تخلفات در این باره برخورد کنند.
 بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به ضرورت رفع مشکل ممنوع‌الخروج بودن مدیران بخش تولید و به منظور تسهیل و فعالیت مدیران در بخش‌های مختلف اقتصادی لازم است درباره محدودیت مدیران اشخاص حقوقی بدهکار به سیستم بانکی و ممنوعیت خروج آنها و نیز کاهش دامنه محدودیت‌های مربوط به صادر‌کنندگان چک‌های بلامحل موارد لازم مورد توجه قرار گرفته و اقدامات مربوط به هر‌ یک از موضوعات اجرا شود.
 ایسنا نوشت: در حالی که ثبت سفارش برای واردات برنج در پی نامه وزیر جهاد کشاورزی به وزیر صنعت، معدن و تجارت از ابتدای آذر امسال تا تیرماه سال آینده به میزان 600 هزار تن آزاد شد اما میزان واردات برنج در 10 ماه نخست امسال به 623 هزار و 982 تن به ارزش 582 میلیون و 817 هزار و 496 دلار رسیده است.
 روح‌الله عباسپور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم نسبت به قیمت‌های جدید تندر 90 انتقاد کرد و افزود: قیمت‌های جدید ال90 غیرواقعی است.
 محمدحسن حبیب‌الله‌زاده، کاردار ایران در لندن گفت: برای حضور در اتاق بازرگانی ایران و انگلیس، بیش از 30 شرکت انگلیسی تقاضای عضویت داده‌اند.
 اداره کل استاندارد استان تهران اعلام کرد: در سال جاری 400 آسانسور دستگاه‌های دولتی و عمومی مورد بازرسی قرار گرفت که فقط 8 دستگاه از استاندارد برخوردار بود.
 به گزارش ایسنا، مسلم بیات رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به اجرای طرح فیلترینگ هوشمند در برخی شبکه‌های اجتماعی گفت: بیش 110 میلیارد تومان قرارداد میان وزارت ارتباطات و صاحب‌نظران و متخصصان توانمند در بحث فیلترینگ هوشمند امضا شده است.
 مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از ورود همزمان 3 کشتی نفتکش تحت اختیار 3 شرکت نفتی از فرانسه، اسپانیا و روسیه به پایانه نفتی خارگ پس از نزدیک به 4 سال توقف خبر داد.
 


Page Generated in 0/0065 sec