printlogo


کد خبر: 153676تاریخ: 1394/11/26 00:00
کوتاه و گویا

  رضا تقی‌پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از مرکز فرماندهی مدیریت بحران تهران با سامانه‌های به کار رفته  در این مرکز و فعالیت‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران آشنا شد و از آمادگی شورای اسلامی شهر تهران برای تدوین قوانین مناسب و فراهم‌سازی امکانات لازم برای مدیریت بحران  در شهر تهران خبر داد و بر تقویت زیرساخت‌های مخابرات و ارتباطات یکپارچه برای پایداری در زمان بحران تاکید کرد.
  به گفته مریم‌سادات حسینی، رئیس اولین کنگره بین‌المللى چالش‌های بالینی در مامایی، زنان و نازایی، این کنگره در تاریخ  27 لغایت 30 بهمن‌ماه با حضور 18 سخنران از 13 کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری‌های زنان این دانشگاه با همکاری انجمن متخصصان زنان و مامایی ایران برگزار می‌شود.
  مسعود اسلامی، دبیر انجمن آترواسکلروز ایران نسبت به مصرف داروهای انرژی‌زا هشدار داد و اظهارداشت: متاسفانه مصرف داروهای انرژی‌زا و مواد مخدر به بهانه پرورش‌اندام در باشگاه‌ها و بیدار ماندن در شب‌های امتحان در بین دانشجویان گزارش شده است که موجب بروز نارسایی‌های قلبی، سکته قلبی و مرگ ناگهانی می‌شود.
  رضا نگهبان، شهردار منطقه 7 از افتتاح اولین مرکز نوآوری و شکوفایی مد و لباس اسلامی - ایرانی در این منطقه با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان خبر داد.
  امیر روحی، مدیر حمل و نقل و ترافیک مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در کارگاه آموزشی پیاده‌مداری در محلات شهری بیان داشت: باید شرایط و طراحی‌های محیطی جذاب و لذت‌بخش برای افراد پیاده فراهم کنیم تا احساس امنیت، آسایش و آرامش کنند‌.
  عباس علایی‌نوین، سرپرست معاونت سنجش دانشگاه جامع علمی - کاربردی از تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای بهمن‌ماه سال 1394 دانشگاه جامع علمی – کاربردی تا پایان روز چهارشنبه 28 بهمن‌ماه خبر داد.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی، دبیر ستاد طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف با اشاره به ثبت‌نام ۲۷ هزار نفر برای حفظ مجازی قرآن در کشور گفت: آزمون 300هزار نفری حافظان قرآن در13اسفندماه باید به بزرگ‌ترین مانور فرهنگی درکشور تبدیل شود.
  ناصر امانی، معاون شهردار تهران در جلسه رونمایی از سامانه جامع امور قرارداد‌ها به تشکیل کمیسیون برنامه و بودجه با تدبیر شهردار تهران اشاره کرد و افزود: این کمیسیون بستری مناسب برای هماهنگی و همکاری بین معاونت‌هاست و به دنبال این هستیم که در سال آینده این کمیسیون را در مناطق نیز تشکیل دهیم.
 


Page Generated in 0/0045 sec