printlogo


کد خبر: 153688تاریخ: 1394/11/26 00:00
رویدادها

عرضه کتاب صوتی «خانواده» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
کتاب گویای «خانواده» شامل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره خانواده از سوی مؤسسه «مسیر» برای اولین‌بار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی عرضه می‌شود. نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در بوستان گفت‌وگوی تهران در حال برگزاری است و تمام محصولات مسیر در این نمایشگاه با تخفیف ویژه عرضه می‌شود که از این میان می‌توان به محصولاتی همچون کتاب صوتی «خانواده»، مستند «مهمان ناخوانده» و کتاب تألیفی «راهنمای راهبری» اشاره کرد. «خانواده» ماحصل کار روی بیش از یکصد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و جلسات با بانوان نخبه است. این کتاب در سبکی نو ارائه شده است به‌نام «ساخت یک جلسه مطوَّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری».  گفتنی است، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از 22 بهمن ماه آغاز شده و تا 27 بهمن‌ از ساعت 10 الی 20 میزبان مردم خواهد بود.

تجلیل از پدر شعر انقلاب در پنجاه‌وهشتمین «عصرانه ادبی فارس»
حمید سبزواری در پنجاه‌وهشتمین «عصرانه ادبی فارس» مورد تجلیل قرار خواهد گرفت. این شاعر گرانقدر انقلاب که چندی پیش بر اثر خونریزی معده در بیمارستان بستری شده بود در مراسم ویژه عصرانه ادبی فارس مورد تقدیر شاعران و ادیبان قرار می‌گیرد. سبزواری از پیشتازان شعر انقلاب است و اشعار بسیاری قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با مضمون انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) سروده و از این رو می‌توان او را «پدر شعر انقلاب» لقب داد. پنجاه‌وهشتمین «عصرانه ادبی فارس» روز سه‌‌شنبه از ساعت 15 در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس واقع در خیابان انقلاب - بعد از خیابان فردوسی - کوچه شاهرود برگزار می‌شود.

انتشار هفدهمین شماره مجله طنز «بزنگاه»
«ای که دستت می‌رسد رأیی بده!»
هفدهمین شماره از طنز «بزنگاه» با روی جلد ویژه‌ای با عنوان «ای که دستت می‌رسد رأیی بده!» به استقبال انتخابات رفته است. «ای که دستت می‌رسد رأیی بده!» عنوان کاریکاتوری است که روی جلد جدیدترین شماره هفته‌نامه طنز و کاریکاتور «بزنگاه» به قلم مازیار بیژنی چاپ شده است. این مجله با چاپ این کاریکاتور و دیگر آثار با زبان طنز به استقبال انتخابات رفته است. مشاوره‌های استاد جزایری، به خانه برمی‌گردیم، تکذیب‌بازی، انگولک، بدهی شیرین، بابک اسفنجی، گربه‌رسانی به موش‌دوانی، مشکوکات، بلوغ از نظر حاج‌آقا، ماله‌کشی روی چهره اشرف، کتابخوانی، کارتون‌های برگزیده ایران و جهان، کارگاه طنزنویسی و جهت‌یابی کتابی از جمله عناوین مطالب و ستون‌های ثابت بزنگاه است. شماره هفدهم این مجله طنز همچنین حاوی ویژه‌نامه‌ای با عنوان «گادمادر» است که به همراه مجله عرضه شده و به معرفی طنزآمیز اشرف پهلوی خواهر محمدرضا شاه می‌پردازد که چندی پیش از دنیا رفت.

لغو سفر نوازنده مطرح هندی
به علت مشکلات صدور روادید
حضور شجاعت حسین‌خان، هنرمند مطرح هندی برای برگزاری کنسرت در جشنواره
سی و یکم موسیقی فجر نامشخص بوده و به دلیل برخی مسائل مربوط به صدور روادید نتوانسته وارد ایران شود. گفته می‌شود قانون محدودیت صدور روادید برای مسافران ایران که آذرماه امسال توسط کنگره آمریکا به تصویب رسید، حضور شجاعت حسین خان در کشورمان را تحت الشعاع قرار داده است. پیش‌تر نیز همایون سخی و سیار هاشمی هنرمندان افغانستانی که قرار بود در تاریخ 27 بهمن ماه در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه بروند، به‌خاطر این لایحه برای حضور در ایران به‌رغم عقد قرارداد، دچار تردید شدند. ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر نیز بر همین اساس تصمیم گرفت به‌جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال طی روزهای برگزاری جشنواره موسیقی فجر در تهران، این اجرا را لغو کند. بلیت فروشی کنسرت شجاعت حسین خان مانند دیگر اجراهای جشنواره سی و یکم از تاریخ پنجم بهمن ماه آغاز شده است. بنا بر این گزارش، سی‌ویکمین دوره جشنواره موسیقی از تاریخ 21 بهمن آغاز شده و تا یک اسفند در 6 سالن شهر تهران به کار خود ادامه خواهد داد.


Page Generated in 0/0060 sec