printlogo


کد خبر: 153692تاریخ: 1394/11/26 00:00
اخبار

استقلال به تیم منصوریان باخت
تیم فوتبال استقلال تهران با یک گل به نفت تهران باخت. استقلال  یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود را در ورزشگاه تختی برگزار کرد. بازی با نفت تهران به میزبانی نفتی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار شد و استقلال این مسابقه را با نتیجه یک بر صفر باخت. حساسیت این دیدار از آن جهت بود که استقلال مقابل تیم علی منصوریان قرار می‌گرفت و از طرفی در این مدت پرسپولیس هم تا حد ممکن فاصله‌اش را با آبی‌پوشان تهرانی کم کرده بود. هواداران استقلال که در هفته‌های ابتدایی فصل بشدت پرسپولیسی‌ها را دست می‌انداختند و برای آنها کری می‌خواندند، اصلا دوست نداشتند که فاصله تیم‌شان با پرسپولیس در حد همین 2 امتیاز باقی بماند. اما شکست مقابل نفت تهران اتفاق افتاد تا بدترین حالت ممکن برای آبی‌پوشان عملی شود. استقلال در دقایق ابتدایی این مسابقه گل خورد. دقیقه 9 بود که حنیف عمران‌زاده دروازه خودی را باز کرد و نفت جلو افتاد. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم هیچ گلی زده نشد و در عوض به جای گل، بازیکنان 2 تیم حسابی کارت زرد گرفتند.

پپ در آستانه اخراج از بایرن‌مونیخ
اعلام رسمی اینکه قرار است پپ گوآردیولا در پایان این فصل از بایرن جدا شود و به منچسترسیتی برود، حسابی سران باشگاه باواریایی را ناراحت کرده است. به گزارش شفقنا به نقل از دیلی اکسپرس، با شدت گرفتن اختلافات امکان دارد پیش از پایان فصل سران بایرن‌مونیخ، پپ گوآردیولا را از سمتش برکنار کنند. چهره‌های مدیریتی شاخص بایرن مانند کارل هاینس رومنیگه، اولی هوینس و ماتیاس سامر فشار زیادی روی سرمربی سابق بارسلونا وارد کرده‌اند و از اینکه این مربی در شرایطی که چندین ماه تا پایان قراردادش مانده، تیم بعدی‌اش را انتخاب و این مساله را علنی کرده بشدت ناراضی‌اند. پیش از این از سوی چهره‌های مطرح بایرن انتقادات زیادی هم به سبک بازی بایرن‌مونیخ و همچنین نتایج نه چندان قابل قبول این تیم در لیگ قهرمانان زیر نظر پپ گوآردیولا مطرح شده بود. بایرن در حال حاضر با اختلاف صدرنشین بوندس‌لیگا است اما وضعیت پپ با توجه به عملکرد بایرن در لیگ قهرمانان سنجیده می‌شود و ممکن است در صورتی که بایرن در مراحل ابتدایی لیگ قهرمانان حذف شود، مدیران بایرن‌مونیخ تصمیم به برکناری پپ بگیرند که این روزها بین سران باشگاه منفور است.

تشبیه جالب اسطوره بارسلونا
از مبارزه‌اش با بیماری سرطان
چند ماه قبل مشخص شد یوهان کرویف به بیماری سرطان ریه مبتلا است، با این حال اسطوره تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا به هیچ وجه روحیه خود را از دست نداده است. کرویف معتقد است پس از درمان‌های
صورت گرفته احتمال بهبودی کامل او بسیار زیاد است و او می‌تواند در مبارزه با سرطان پیروز شود. سرمربی سابق بارسلونا که به پدرخوانده توتال فوتبال معروف است در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «بعد از چندین ماه معالجه و درمان می‌توانم بگویم نتایج مثبت است. به لطف پزشکان، محبت مردم و روحیه بالای خودم در شرایط خوبی قرار گرفته‌ام. اکنون احساس می‌کنم در مبارزه با بیماری سرطان که هنوز به پایان نرسیده، در نیمه اول با نتیجه 2بر صفر جلو افتاده‌ام».

آخرین وضعیت سارا عبدالملکی
پدر سارا عبدالملکی، ملی‌پوش سانحه‌دیده راگبی بانوان ایران گفت: شرایط دخترش بهتر شده و اکنون 3-2  روز است فیزیوتراپی‌اش را آغاز کرده است. علی‌اکبر عبدالملکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط دخترم خیلی بهتر شده و اکنون فقط در ناحیه ریه سمت چپ کمی عفونت دارد و ریه سمت راستش کاملا بهبود یافته است و از لحاظ تنفسی مشکل خاصی ندارد. مشکلات ریه او برطرف شده و امیدوارم عفونت ریه سمت چپش هم بهتر شود. وی در پاسخ به این سوال که سارا عبدالملکی از چه زمانی فیزیوتراپی‌اش را آغاز خواهد کرد؟ افزود: سارا با نظر پزشکان اکنون  3-2 روز است فیزیوتراپی‌اش را آغاز کرده است. البته در ابتدا یک تا 2 دقیقه بود و اکنون کمی بیشتر شده است. روز گذشته هم روی صندلی نشست و شرایطش بهتر شده است. پدر سارا عبدالملکی درباره اینکه با توجه به روند بهبود، دخترش چه زمانی از بیمارستان مرخص خواهد شد؟ گفت: پزشکان ارتوپدی و متخصصان جراحی درباره سارا گفته‌اند او می‌تواند مرخص شود اما پزشک متخصص داخلی هنوز نظرش را نگفته است. گفته‌اند به محض اینکه مشکل ریه‌اش به طور کامل برطرف شود، می‌تواند مرخص شود.
 


Page Generated in 0/0069 sec