printlogo


کد خبر: 153704تاریخ: 1394/11/26 00:00
سلام وطن

  از افرادی که نامزد انتخابات مجلس هستند تقاضا داریم قوانینی تصویب کنند تا جلوی رانت‌های اقتصادی و ویژه‌خواری‌ها در دولت گرفته شود. برخی پاداش‌های میلیونی و چند صد سکه‌ای را که می‌بینیم و مقایسه می‌کنیم با عزا گرفتن دولت برای مثال در پرداخت یارانه‌های مردم، تناقضی به‌وجود می‌آید که نمی‌دانیم چطور توجیه کنیم. از نمایندگانی که برای دوره دهم مجلس انتخاب می‌کنیم این درخواست را داریم و این وظیفه را به آنها محول می‌کنیم که برای شکوفایی اقتصاد با خط‌مشی اقتصاد مقاومتی و پیگیری دلسوزانه جهت مبارزه با فساد اقتصادی در کشور
تلاش کنند.
نادری

  از کمیته امداد امام خمینی(ره) 2 درخواست دارم. یکی اینکه برای صندوق صدقات در خیابان‌ها فکری بکند که بارها دیده‌ام افرادی در شب یا حتی گاهی اوقات در روز در حال دزدی از این صندوق‌ها هستند و مردم نیز به این مساله بی‌تفاوتند و شاید می‌گویند این افراد هم ناتوانند و حق دارند. دوم اینکه برای پذیرش افراد ناتوان یک فراخوان اعلام کنند چون افراد زیادی هستند که خود را به کمیته امداد معرفی نکرده‌اند و ناتوان هستند و حتی از نحوه معرفی خود به کمیته امداد یا از روی حفظ آبرو یا از شرایط عضویت بی‌اطلاعند. باید به آنها کمک شود و این وظیفه سنگینی است بر عهده کمیته امداد که مردم اطمینان می‌کنند و کمک‌های خود را به آنها تحویل می‌دهند تا به افراد نیازمند برسانند.
 قادریان

  از صداوسیما به‌دلیل پخش صحنه‌های جدید از دستگیری سربازان متجاوز آمریکایی به آب‌های ایران تشکر می‌کنم. این نشان می‌دهد که ارتش یک کشور ابرقدرت هم در برابر قدرت نظامی ایران ناتوان است و از آن صحنه‌سازی‌های هالیوودی از سربازان آمریکایی خبری نیست و آنها بسیار پوشالی و ترسو هستند.
شهسواری
 


Page Generated in 0/0057 sec