printlogo


کد خبر: 153756تاریخ: 1394/11/27 00:00
اخبار

مجوز بازی سوشا مکانی صادر شد
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از صدور مجوز بازی سوشا مکانی خبر داد و گفت: سوشا می‌تواند طبق صلاحدید کادر فنی از بازی این هفته مقابل سایپا برای پرسپولیس به میدان برود. سوشا مکانی که از سوی مراجع قضایی حق حضور در مسابقات رسمی را نداشت و فقط با سرخپوشان تمرین می‌کرد، سرانجام با مجوز بازپرس پرونده، حق حضور در مسابقات را به دست آورد. مدیر روابط عمومی پرسپولیس با اعلام این خبر به مهر گفت: مراجع قضایی مجوز بازی سوشا را صادر کرده‌اند و این دروازه‌بان می‌تواند در مسابقات پرسپولیس این تیم را همراهی کند. وی افزود: سوشا مشکلی برای بازی با سایپا در هفته بیست‌ویکم هم ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی، به میدان خواهد رفت. طبق اعلام خمارلو، مسؤولان باشگاه درصدد تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ هستند و این موضوع را پیگیری می‌کنند.

فوتسالیست‌های ایران ششم جهان و اول آسیا
در جدید‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان، ایران در رتبه ششم جهان و اول آسیا قرار گرفت.جدیدترین رنکینگ تیم‌های ملی فوتسال جهان اعلام شد که تیم ایران بدون تغییر نسبت به ماه دسامبر در رتبه ششم جهان و اول آسیا قرار گرفت. در این رده‌بندی تیم‌ملی اسپانیا قهرمان اروپا، برزیل قهرمان آمریکای‌جنوبی و روسیه نایب قهرمان اروپا در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

سایپا و پرسپولیس
در آزادی به مصاف هم می‌روند
دیدار حساس هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال بین پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. محل برگزاری دیدار سایپا و پرسپولیس از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال که پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، نامعلوم بود. سایپایی‌ها می‌خواستند بازی‌شان در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) که ورزشگاه خانگی‌شان است، برگزار شود اما این موضوع مورد موافقت شورای تأمین قرار نگرفت. از این‌رو سازمان لیگ ورزشگاه تختی را معرفی کرد که نارنجی‌پوشان با آن موافقت نکردند. در نهایت با موافقت باشگاه سایپا قرار بر آن شد که دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود.این دیدار ساعت 16 روز پنجشنبه و در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ویکم برگزار می‌شود.

افشارزاده: آنهایی که شعار دادند هوادار استقلال نبودند
سرپرست باشگاه استقلال گفت: آنهایی که شعار دادند هوادار نبودند کسانی بودند که مشکلاتی برای استقلال ایجاد می‌کنند. بهرام افشارزاده درباره واگذاری ورزشگاه‌های اختصاصی به سرخابی‌ها اظهار داشت: مطمئن باشید اینجور کارها بسیار مهم خواهد بود. به هر حال برای هر ورزشی چنین فاکتورهایی اهمیت دارد. خوشبختانه امروز که 26 بهمن‌ماه است چنین کار بزرگی رقم خورد. امیدوارم بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم. سرپرست باشگاه استقلال درباره شعارهایی که هواداران علیه او سر دادند تاکید کرد: ما وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهیم و از جان و دل هزینه می‌کنیم. آنهایی که روز گذشته شعار دادند هوادار نبودند کسانی بودند که مشکلاتی برای استقلال ایجاد می‌کنند. هواداران استقلال می‌دانند که کارهای بزرگی انجام داده‌ایم. سابقه من هم برای همه مشخص است. هیچ‌گونه خدشه‌ای اینگونه مسائل به کار ما وارد نمی‌کند. ما در فینال جام حذفی حاضر شده‌ایم و در لیگ هم تا روز گذشته به عنوان صدرنشین گروه بودیم. افشارزاده درباره اینکه آیا از عملکرد بازیکنان راضی است یا خیر گفت: چرا راضی نباشیم، یک باخت داشتیم و اتفاقی نیفتاده. حیف است کار مربیان را زیر سوال ببریم.

بازتاب استعفای کی‌روش
در رسانه‌های پرتغالی
استعفای کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم‌‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در رسانه‌های پرتغالی بازتاب داشت. به نقل از سایت اژوگو، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌‌ملی فو‌تبا‌ل ایران متن استعفای خود را برای علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل این کشور فرستاد. سرمربی پرتغالی درباره دلیل کناره‌گیری خود نوشت: متوجه شدم که شرایط کار کردن در اینجا نسبت به قبل بد شده است. همچنین فدراسیون فو‌تبا‌ل به تعهدات خود عمل نکرد و این موجب می‌شود صعود ایران به جا‌م‌جها‌نی سخت‌تر شود. کی‌روش خواستار استعفایش در روز یازدهم اردیبهشت‌ماه شد.
 


Page Generated in 0/0057 sec