printlogo


کد خبر: 153770تاریخ: 1394/11/27 00:00
سلام وطن

  آبان 93 یک دستگاه تندر 90 در سایپا ثبت‌نام کردم شهریور 94 انصراف دادم و طبق قرارداد مهرماه باید مبلغ را مسترد می‌کردند ولی هر روز طفره می‌روند.
012****0914

  سخنرانی‌های آقای روحانی شباهت زیادی پیدا کرده است به سخنان رئیس دولت قبل که اسامی مفسدان فقط در جیب‌شان ماند و به جایی اعلام نشد. آقای روحانی در
2 سخنرانی تلویحا از افراد مفسد یا قاچاقچی حرف زدند بدون آنکه آدرسی از آنها بدهند برای پیگیری دستگاه قضایی.
سلماسی

  برخی مسؤولان دولتی طوری درباره انتخابات سخن می‌گویند که انگار مردم باید به افرادی رأی دهند که همسو با آنها باشند. ما وکیل‌الدوله انتخاب نخواهیم کرد. دولت وظیفه خود را دارد و ملت وظیفه خود را به خوبی بلد است.
زمانی

  شهرداری محترم فکری به حال آسفالت پل‌های هوایی ماشین‌رو کند. 2 پل در خیابان حافظ، پل روشندلان و کریمخان آسفالت غیراستانداردی دارد که جلوبندی خودروها را از بین می‌برد.
صمیمی از تهران

  وزارت ارشاد فکری برای فرهنگسازی کتابخوان شدن مردم کند. شبکه‌های اجتماعی و اینترنت وقت مردم را گرفته است و کتابخوانی رو به فراموشی می‌رود. اگر کتاب‌های جذاب با قیمت مناسب به دست مردم نرسد باید فاتحه کتابفروشی‌ها را خواند.
کریم بیگی

چند سالی است که پل عابر پیاده واقع در ظلع شرقی میدان شهدا  در محدوده ابتدای خیابان پیروزی، به بهره‌برداری رسیده است، اما پس از گذشت چند سال به‌رغم مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده در مناطق دیگر پایتخت، این پل همچنان قدیمی است. مردم و بویژه زنان و افراد مسن با توجه به حجم بالای تردد خودروها برای عبور از  این پل به دلیل داشتن تعداد زیاد پله با مشکل مواجه هستند. از شهرداری منطقه تقاضای نصب پله برقی داریم.
مهدی حصارکی


Page Generated in 0/0064 sec